Test MG ZS Hybrid +

Do naší redakce jsme dostali k otestování MG ZS Hybrid + . Tedy vozidlo s elektromotorem bez nutnosti dobíjet z dobíjecích stanic. Celé dobíjení probíhá během jízdy .

 

První dojmy

MG ZS HEV na první pohled zaujme svým moderním designem. Přední maska s LED světlomety a elegantní linie karoserie dodávají vozu dynamický vzhled. Interiér je prostorný a pohodlný, s kvalitními materiály a dobře uspořádaným ovládacím panelem. Velký digitální displej a intuitivní ovládání infotainmentu přispívají k celkovému pozitivnímu dojmu z vozu .

Také na první dojem nás překvapila velice kvalitní sedadla řidiče a spolujezdce. Trošku jsme se museli zorientovat v ovládacích prvcích na volantu, jelikož ty jsou u tohoto vozidla řešeny joysticky. A to v provedení miniaturní, kdy na každé straně volantu ovládáme určitou část vozidla

 

MG ZS Hybrid +

Jízda po městě

V městském provozu se MG ZS Hybrid + ukazuje jako velmi praktický a úsporný vůz. Díky hybridnímu pohonu může auto jezdit na elektřinu až do rychlosti 60 km/h, což je ideální pro krátké cesty a časté zastávky na semaforech. Tichý chod elektromotoru a plynulé přepínání mezi elektrickým a spalovacím motorem zajišťují komfortní jízdu bez zbytečného hluku.

Bezpečné a pohodlné jízdě ve městském provozu, a nejen v něm pomáhá zobrazování kamery při používání blinkrů doleva i doprava. Na středovém panelu se vám zobrazí obrazovka kamery s tím, co se děje vedle vozidla. A také nesmíme zapomenout na couvací kameru.

 

 

Jízda po okresních silnicích

Na okresních silnicích se MG ZS Hybrid + projevuje jako stabilní a dobře ovladatelný vůz. Podvozek je naladěn tak, aby poskytoval dostatečný komfort i na méně kvalitních cestách. Hybridní systém umožňuje efektivní využití obou motorů, což se pozitivně projevuje na spotřebě paliva, která se pohybuje kolem 5 litrů na 100 km . Při plynulé jízdě je auto tiché a dobře izolované od vnějšího hluku.

Jízda po dálnici

Na dálnici MG ZS Hybrid +překvapí svou dynamikou a stabilitou. Spalovací motor poskytuje dostatek výkonu pro rychlé předjíždění a udržování vysokých rychlostí. Hybridní systém se stará o optimální využití energie, což se projevuje na příznivé spotřebě paliva i při vyšších rychlostech. Odhlučnění kabiny je na dobré úrovni, což přispívá k pohodlné jízdě i na delších trasách

 

Závěrem

MG ZS Hybrid + je všestranný a úsporný hybridní vůz, který se hodí jak do městského provozu, tak na delší cesty. Moderní design, kvalitní interiér a pokročilý hybridní systém dělají z tohoto vozu atraktivní volbu pro ty, kteří hledají spolehlivý a ekonomický automobil. Celkově lze říci, že MG ZS  nabízí skvělý poměr cena/výkon a je důstojným konkurentem ve své třídě.

Během našeho testu jsme zažili taky situaci kdy palubní systém přestal celkově fungovat. Nebylo možné nastavit navigaci a nebylo možné se orientovat v nastavení vozidla. Jednoduché řešení zastavit vypnout a zapnout a vozidlo se automaticky restartovalo opravilo. Tato situace se nám stala i předchozích testovacích vozidel jiného výrobce ale jen tak dodáváme že je třeba brát na zřetel, že všechny prvky jsou jen asistenční. Tato situace v žádném případě neovlivnila bezpečnost a plynulost jízdy tohoto vozidla.

 

 

 

 

Další informace od výrobce  ZDE

 
Hodnotící parametr Body Poznámky
Jízdní vlastnosti 7 kvalitní
Pocit z jízdy 7 příjemný
Pohodlí 7 kvalitní
Ovládání vozidla 7 intuitivní
Dojezdová vzdálenost 8 úsporná
Design vozidla
6 inovativní
Průměr
7 1 – nejhorší , 10 – nejlepší

 

 
Dny testu Místa Cca km silnice , zajímavosti
den první Praha
88 km  městský provoz,
den druhý
Hostomice 42km okresní silnice,
den třetí
Jince 83 km   okresní silnice,
den čtvrtý
Kněževes 132 km
 okresní silnice,dálnice
den pátý
Praha 81 km
 městský provoz

Testované automobily – www.cysnews.cz

 

Hybrid Elektromobil Klasický pohon +LPG
2025
Peugeot 3008 GT Hybrid Peugeot 308 SW GT elektro KGM Tivoli

Renault Rafale E-Tech Full Hybrid Dacia Spring Mitsubishi ASX
Opel Mokka 1.2 Turbo Hybrid Maxus eDelivery 3 VW Golf People 1.5 TSI 
  SsangYong Musso Grand pickup 
 
2024
Hybrid Elektromobil Klasický pohon +LPG
SsangYong Torres EVX  VW Polo Limited
 
Peugeot 3008 GT electric Ssang Yong Rexton
 

 

 

Maserati Grecale Folgore  SsangYong Nový Torres

 

 

 

 

 

DS 7 E-TENSE Peugeot E-208 Citroën Berlingo XL1.5 BlueHDi 130
 

 

 

 

Sportage HEV  DS 3 – E-Tence DS7 Pallas HDi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MG 5

DS 4 HDi

Honda CR-V HEV AWD

Test DS 3 E-Tense

Peugeot Partner 1.5 BlueHDi 130

 

Test Kia Niro EV Premium

 

MG HS

 

 

Opel Mokka 1.2 Turbo 130 k AT8 Ultimate

 

2023
Hybrid Elektromobil Klasický pohon +LPG

Test Kia Sportage HEV

 

Citroën ë – C4

Test: Peugeot 2008 GT

DS7 Esprit De Voyage E-tense z pohledu ženy

 

Citroën ë-C4 X 

DS 3 s benzínovým motorem

Honda ZR-V Sport 

 

DS 3

Dacia Jogger Extreme TCe 110

Kia Niro HEV

 

VW ID.4. PRO

Peugeot 408
Opel Grandland X Hybrid 4

Honda e

Mitsubishi m ASX 4WD benzín+LPG.
Peugeot 3008 hybrid Hyundai Kona Electric SUV Ssang Yong Tivoli Grand 1,5 GDI
Honda Jazz Renault ZOE Peugeot 3008
Peugeot 2008 e-GT
Dacia Duster
DS 7 CROSSBACK DS 3 Crossback e-tense Mitsubishi Space Star
Suzuki Ignis 4×4 mild-hybrid all grip Peugeot 208 e GT Peugeot 5008
Renault Mégane ETECH Plug- in VW – ID.3. DS 9
Mitsubishi L200 Rock Proof EVO 02
Citroën C5 Aircross Citröen ëC4



Renault CLIO E-TECH Hybrid

Mazda MX-30

Mitubishi Outlander PHEV 4×4

KIA e-Niro

Peugeot 508 SW GT HYBRID 225 e-EAT8
PEUGEOT e-Traveller

Citroën C4 SHINE 1.2 PureTech 155 S&S EAT8

Honda Jazz Crosstar OPEL Mokka-e

DS 4

Subaru XV ES Executive Lineartonic- e-Boxer VW – ID.4.
MĚSÍČNÍ TEST – PRE Škoda Citigo e iV.

Citröen SUV C3 AIRCROSS C-SERIES 1.2 PureTech 130 S&S EAT6

Dacii Spring

Peugeot Rifter e-GT
Renault Megane E-tech electric

Citroën ë-Berlingo

Renault Arkana HEV
PEUGEOT e-Traveller – zimní test
Hyundai – Santa Fe. CITROËN ë-C4. – zimní test
Honda Jazz Crosstar HEV
DS 7 Crossback PHEV Louvre
Citroën C5 Aircross

SsangYong Korando 1.5

DS 9 – TENSE 360 k 4×4

Honda Civic e:HEV

 

MG EHS
Nová DS 7 Opera E-Tense 300 EAT 4X4

Renault Austral

Honda Jazz Crosstar e: HEV

 

Citroën C5 Aircross Plug-in hybrid

 

Mitsubishi ASX PHEV

 

Citroën C5 X SHINE PACK PLUG-IN HYBRID 225 ë-EAT8

 

DS 7 E-TENSE

Peugeot 408 GT HYBRID 225 e-EAT8

 

Renault Arkana E-tech