Ekonomika – Politika

Prvního července končí platnost starších bankovek z let 1995 až 1999.

Končí platnost starších bankovek v hodnotě 100, 200, 500, 1000 a 2000 korun z let 1995 až 1999.

Read More

ČESKÉ PIVNÍ NOVINKY: zaostřeno na lehkost a chuť

Pivovary na nadcházející sezónu připravily desítky novinek. Inspirací jim byli čeští milovníci piva a jejich požadavky na aktivnější životní styl i žhavé trendy ze zahraničí.  Lidé chtějí objevovat nové chutě a bavit se. Projekt Českého svazu pivovarů a sladoven Kde se pivo vaří se v tématu Novinky soustředil na pestrou nabídku piv hořkých a nealkoholických.

Read More

OMV spouští v ČR nový věrnostní klub s vlastní mobilní aplikací

Sít čerpacích stanic OMV spustila pro české zákazníky zbrusu nový věrnostní klub založený na vlastní mobilní aplikaci OMV MyStation. Věrnostní klub nabízí zákazníkům celou řadu odměn, možností čerpání výhod a také atraktivní zaváděcí benefity. V nejbližší době do aplikace přibydou také personalizované nabídky na míru podle služeb, které daný zákazník využívá nejčastěji. Česká republika je první zemí, ve které je aplikace OMV MyStation představena, další evropské země budou následovat.

Read More

Jen peníze už nestačí. Pro zájemce o brigádu hraje při výběru práce roli také přátelský kolektiv nebo flexibilita v plánování směn

 Sezóna brigád se blíží, a stejně jako v předešlých letech je i letos o pracovní nabídky velký zájem. To potvrzují i data z průzkumu, který si nechala zpracovat firma KFC ve spolupráci s agenturou *IPSOS.  Více než 50 % respondentů průzkumu ve věku od 15-27 let potvrdila, že bude v letošní sezóně hledat brigádu. Nejčastěji mají zájem o manuální práce (29 %), různé pozice v administrativě (24 %) či službách a gastronomii (34 %).  Pro zájemce je rozhodující výše výdělku, ale také to, v jakém kolektivu pracují a zda mají volnost v plánování směn. Peníze nejčastěji investují do cestování, zábavy a koníčků. A právě tyto možnosti jim firma KFC může nabídnout.

Read More

Drahá paliva nutí podnikatele zefektivnit provoz firemních vozidel. Zájem o monitoring vozů roste

Firmy doslova drtí neúměrně rostoucí náklady. Podle odborníků se tak výrazně zvyšuje zájem o monitoring firemních vozidel, a to i v případě konzervativních podnikatelů, kteří ještě nedávno sofistikovanější správu flotily odmítali. Úspor lze dosáhnout v administrativě i přímo na spotřebě paliva. Umožňuje to automatický import transakčních dat tankovacích karet do monitoringu vozidla, ale i správný jízdní styl řidiče, kdy se klade důraz na plynulost jízdy či předvídavost.Drahá paliva nutí podnikatele zefektivnit provoz firemních vozidel. Zájem o monitoring vozů roste

Read More

Rok po tornádu. EG.D už v postižených obcích pokládá podzemní kabely elektrického vedení

Distribuční společnost EG.D, člen skupiny E.ON v České republice, dál pracuje na výstavbě elektrických sítí v obcích, které před rokem postihlo ničivé tornádo a jen na elektrickém vedení způsobilo škodu kolem 100 milionů korun. Přitom zničilo desítky kilometrů elektrické sítě na všech napěťových hladinách.

Read More

Čechům by stačila jedna bankomatová síť, více bankomatů na jednom místě považují za zbytečnost

Dva a více bankomatů na jednom místě považují Češi za zbytečnost. Deklaruje to 39 % respondentů průzkumu Komerční banky realizovaného začátkem června na vzorku 1050 lidí. Téměř všichni oslovení (95 %) by pak chtěli, aby všechny bankomaty fungovaly stejně pro všechny uživatele bez ohledu na to, jaké bance patří.

Read More

Skupina ORLEN Unipetrol začne spolupracovat se sedmi start-upy a třem z nich nabídne i finanční podporu

První ročník akceleračního a investičního programu ChemTechNext zaměřeného na budoucnost nejen chemického průmyslu zná své vítěze. Do programu se přihlásilo přes 50 start-upů a menších firem, aby formou spolupráce se skupinou ORLEN Unipetrol získali profesionální a finanční zázemí k rozvoji svých nápadů. ORLEN Unipetrol a jeho ORLEN UniCRE výzkumně-vzdělávací centrum začnou spolupracovat se sedmi z […]

Read More

Hospodám po covidu klesla návštěvnost. Prazdroj jim radí, jak nalákat hosty a snižovat náklady

Hospody musí o zákazníky čím dál tím víc bojovat. Podle dat Plzeňského Prazdroje se po koronavirové pandemii snížil počet hostů i četnost jejich návštěv, v posledních týdnech pak navíc lidem klesají reálné příjmy. Aby hosty nalákali, hledají hospodští cesty, jak vylepšit svou nabídku a změnit nebo restartovat své podnikání. Prazdroj jim proto nabízí unikátní systém rozvojových programů, který je založený na analýzách i poradenství a pomáhá ve všech hlavních oblastech jejich činnosti. Hospody, které jím projdou, hlásí růst tržeb i nové hosty.

Read More

Skupina ORLEN Unipetrol začne spolupracovat se sedmi start-upy a třem z nich nabídne i finanční podporu

První ročník akceleračního a investičního programu ChemTechNext zaměřeného na budoucnost nejen chemického průmyslu zná své vítěze. Do programu se přihlásilo přes 50 start-upů a menších firem, aby formou spolupráce se skupinou ORLEN Unipetrol získali profesionální a finanční zázemí k rozvoji svých nápadů. ORLEN Unipetrol a jeho ORLEN UniCRE výzkumně-vzdělávací centrum začnou spolupracovat se sedmi z […]

Read More