Darujte dárek, který stojí za to…KIEHL’S  

  Od roku 1851 se Kiehl’s zavázal rozdávat radost dárky, které si každý zamiluje (a skutečně si je nechá).V letošním roce, v souladu s dlouholetou tradicí spolupráce Kiehl’s s některými z nejprominentnějšími a nejznámějšími umělci světa, se značka spojila s duem designérského studia Public/Official, aby poskytla moderní, a přesto ostrý vizuální design pro vánoční limitovanou kolekci Kiehl’s.

Tato kolekce je inspirovaná portfoliem Public/Official a jejich barevnou estetikou.

Tato limitovaná hravá edice plná barev zahrnuje kultovní produkty Kiehl’s pro každého včetně Calendula Herbal-Extract Toner, Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask a Ultra Facial Cream. Tradičně v tomto designu Kiehl’s uvádí i Adventní kalendář a dárkové sety.

 

Limited Edition Calendula Toner

 

Naše ikonické tonikum Caledula Herbal-Extract Toner vhodné pro normální až mastnou pleť obsahuje ručně sbírané okvětní lístky měsíčku lékařského. Tonikum neobsahuje alkohol ani syntetická činidla, která vysušují pleť.

Limited Edition Rare Earth Mask

 

Hloubkově čistící pleťová maska minimalizující póry obsahuje bílý amazonský jíl pocházející z ústí řeky Amazonky, který jemně odstraňuje z pleti přebytečný maz, nečistoty a toxiny. Dále maska obsahuje Aloe Vera, která pomáhá zklidňovat pokožku a díky tomu je vhodná pro normální až mastnou pleť.

 

Limited Edition Ultra Facial Cream (50ml and 125ml)

 

Náš nejoblíbenější hydratační pleťový krém obsahuje 4,5 % skvalanu, má jedinečně lehkou texturu a poskytuje 72hodinovou hydrataci, takže pleť zůstane jemnější, hladší, hloubkově hydratovaná a viditelně zdravější.

Adventní kalendář Kiehl’s

Za každým okénkem limitované edice

adventního kalendáře Kiehl’s na vás čeká speciální dárek. Obsahuje nejoblíbenější produkty od Kiehl’s a udělá radost opravdu každému.

O AUTORECH LETOŠNÍHO DESIGNU

 

Umělecká dvojice Heidi Chisholm a Richard Hart založili multidisciplinární grafické studio Public/Official se sídlem v newyorském Brooklynu. Věří v design, který přináší radost a díky kterému je i naše letošní vánoční kolekce plná barev a energie.

Richard strávil téměř dvě desetiletí jako zakládající partner a kreativní vedoucí jihoafrické brandingové poradenské společnosti Disturbance, která si vybudovala reputaci jednoho z nejvlivnějších kreativních obchodů v zemi. Richard se přestěhoval do New Yorku v roce 2013 a od té doby pracoval na značkách, mezi které patří L’Oreal, Calvin Klein, CVS, Hewlett Packard Enterprise, Walmart, Lenovo, American Express, SAP a Netflix.

Heidi spoluzaložila designérské studio v Kapském Městě, Daddy Buy Me a Pony, než se v roce 2008 přestěhovala do New Yorku, kde spoluzaložila designovou značku inspirovanou Afrikou, Mr. Somebody & Mr. Nobody. Pracovala pro klienty, mezi které patří Comme des Garçons, Nike, The New Yorker, The New York Times, Victoria and Albert Museum, Kipling a řada butikových hotelů a restaurací.