Od roku 1851 se Kiehl’s zavázal rozdávat radost dárky, které si každý zamiluje (a skutečně si je nechá).V letošním roce, v souladu s dlouholetou tradicí spolupráce Kiehl’s s některými z nejprominentnějšími a nejznámějšími umělci světa, se značka spojila s duem designérského studia Public/Official, aby poskytla moderní, a přesto ostrý vizuální design pro vánoční limitovanou kolekci Kiehl’s.
Tato kolekce je inspirovaná portfoliem Public/Official a jejich barevnou estetikou.
Tato limitovaná hravá edice plná barev zahrnuje kultovní produkty Kiehl’s pro každého včetně Calendula Herbal-Extract Toner, Rare Earth Deep Pore Minimizing Clay Mask a Ultra Facial Cream. Tradičně v tomto designu Kiehl’s uvádí i Adventní kalendář a dárkové sety.
Adventní kalendář Kiehl’s
Za každým okénkem limitované edice
adventního kalendáře Kiehl’s na vás čeká speciální dárek. Obsahuje nejoblíbenější produkty od Kiehl’s a udělá radost opravdu každému.
O AUTORECH LETOŠNÍHO DESIGNU
Umělecká dvojice Heidi Chisholm a Richard Hart založili multidisciplinární grafické studio Public/Official se sídlem v newyorském Brooklynu. Věří v design, který přináší radost a díky kterému je i naše letošní vánoční kolekce plná barev a energie.
Richard strávil téměř dvě desetiletí jako zakládající partner a kreativní vedoucí jihoafrické brandingové poradenské společnosti Disturbance, která si vybudovala reputaci jednoho z nejvlivnějších kreativních obchodů v zemi. Richard se přestěhoval do New Yorku v roce 2013 a od té doby pracoval na značkách, mezi které patří L’Oreal, Calvin Klein, CVS, Hewlett Packard Enterprise, Walmart, Lenovo, American Express, SAP a Netflix.
Heidi spoluzaložila designérské studio v Kapském Městě, Daddy Buy Me a Pony, než se v roce 2008 přestěhovala do New Yorku, kde spoluzaložila designovou značku inspirovanou Afrikou, Mr. Somebody & Mr. Nobody. Pracovala pro klienty, mezi které patří Comme des Garçons, Nike, The New Yorker, The New York Times, Victoria and Albert Museum, Kipling a řada butikových hotelů a restaurací.