Top news

VÁNOČNÍ KAMPAŇ PENNY: Dobří sousedé

Hlavním motivem vánoční kampaně PENNY je pomoc a podpora. Smyslem nového televizního spotu je upozornit na význam dobrých sousedských vztahů a poděkovat těm, kterým není osud lidí okolo nás lhostejný.

Příběh na krátké ploše televizní reklamy vypráví o chlapci, který se pravidelně setkává se starší paní při venčení jejich psů. Před Vánoci ovšem paní pes umírá a ona zůstává sama. Chlapec, kterému paní na procházkách chybí a její smutek mu není lhostejný, jí pak na Štědrý den společně s rodiči věnuje nového pejska z útulku.

„Poselstvím našeho příběhu je především pomoc lidem v našem okolí. Řada lidí okolo nás ji potřebuje a je jen na nás, zda si toho všímáme a dokážeme si vzájemně pomáhat, a to nejen o Vánocích. Vzhledem k naší dlouhodobé filozofii dobrého souseda jsme chtěli ukázat příběh, kdy si můžeme nezištně pomáhat napříč generacemi, a jak málo někdy stačí k tomu, abychom udělali dobrý skutek, a tím i někoho šťastnějšího,“ popisuje hlavní myšlenku Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

Společně se začátkem reklamní kampaně, která odstartuje 17. listopadu, PENNY představilo také webovou stránku: www.pomahamehezkycesky.cz.

Na této stránce chceme široké veřejnosti ukázat nejdůležitější projekty z oblasti společenské odpovědnosti, kterým se jako PENNY dlouhodobě věnujeme. Chceme, aby veřejnost vnímala, že na téma pomoci lidem v našem okolí ve Vánoční kampani upozorňujeme právě proto, že i pro nás v PENNY je pomoc, zejména lokální, velmi důležitá. Pomáháme nejen seniorům, o kterých je Vánoční kampaň, ale i lidem v nouzi, uklízíme Česko, podporujeme pohyb a sport v regionech nebo pomáháme vysazovat stromy v místech, kde působíme. Zkrátka na všech místech, kde jsou naše prodejny, chceme být vždy dobrým sousedem,“ doplňuje Vít Vojtěch.

Televizní spot, jehož autorem je přímo PENNY, natáčela produkční společnost Bistro Films v polovině října, a tak se zimní scény s umělým sněhem na jednom z pražských sídlišť odehrávaly už za svítání. Režie se tentokrát ujal Martin Mareček. Pozorný divák v podkresové klavírní melodii rozpozná píseň „Pár přátel stačí mít“ od Michala Davida, s kterým PENNY spolupracuje celý rok.

Televizní spot diváci uvidí v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Současně bude tématika příběhu využita i na profilech PENNY na sociálních sítích, pro něž jsou tradičně připraveny i posty s vánoční tématikou. Kampaň startuje 17. listopadu a potrvá do Vánoc.

 

 

Kreativní agentura: autorem myšlenky je tým strategického marketingu PENNY

  • Kreativní ředitel: Vít Vojtěch
  • Copywriter: Vít Vojtěch/PENNY
  • Režie: Martin Mareček
  • Produkční agentura: Bistro Films
  • Mediální agentura: PHD Media
  • PR agentura: CCL