Světová atletika a Sony oznamují novou sponzorskou smlouvu

Tříletá smlouva zahrnuje Mistrovství světa v atletice v Tokiu 25 a využívá technologie k vytváření sportovních zážitků plných emocí

Světová atletika a Sony Corporation (Sony) dnes (23) oznámily novou tříletou smlouvu, podle které bude Sony sponzorovat závody Světové atletické série od roku 2024 do roku 2026.

V rámci sponzoringu bude společnost Sony podporovat všechny akce Světové atletické série, počínaje březnovým halovým mistrovstvím světa v atletice v Glasgow. Součástí dohody bude také mistrovství světa v atletice Tokio 25, které se bude konat v září 2025 v japonském Tokiu.

Sony Corporation je stoprocentní dceřinou společností Sony Group Corporation a je zodpovědná za oblast zábavy, technologií a služeb (ET&S). S vizí „pokračovat v poskytování produktů Kando a Anshin* lidem a společnosti po celém světě prostřednictvím honby za technologiemi a novými výzvami“ podporuje společnost Sony Corporation skupinu Sony Group technologiemi, které společně s tvůrci vytvářejí zábavu budoucnosti. 

Obě strany dospěly k této dohodě na základě vzájemného pochopení filozofie toho druhého.

Společnost Sony si klade za cíl spolupracovat s tvůrci a využívat sílu technologií k vytváření emocí nabitých zážitků pro sportovní fanoušky po celém světě a zachycovat je na film a fotografie.

Společnost Sony bude dále posilovat emoce z úchvatných úspěchů sportovců zachycených tvůrci obsahu, včetně fotografů, a zprostředkovává je světu prostřednictvím špičkových technologií, jako je bezzrcadlový fotoaparát Alpha™ s výměnnými objektivy a všestranný výměnný objektiv včetně řady G Master™, systémových kamer a řešení pro vysílání.

Kromě toho společnost Hawk-Eye Innovations, která má prokazatelné zkušenosti s poskytováním služeb pro mezinárodní akce v různých sportech, přispěje ke spravedlivému řízení hospodářské soutěže prostřednictvím svých služeb.

„Vstupujeme do několika vzrušujících let pro náš sport a nedokážu si představit lepšího partnera než Sony, který by nám pomohl zachytit vzrušení, vzrušení a dechberoucí výkony, které náš sport slibuje,“ řekl prezident Světové atletiky Sebastian Coe. „Vzhledem k tomu, že se jedná o olympijský sport číslo jedna, budou se letos zraky světa soustředit přímo na atletiku, protože naši atleti budou soutěžit na našich pěti závodech Světové atletické série a v Paříži.

„Těšíme se na výjimečné fotografie, které společnost Sony pořídí na našich akcích a zvěční tak mnoho okamžiků v historii našeho sportu.“

Hiroki Totoki, prezident, provozní ředitel a finanční ředitel společnosti Sony Group Corporation, řekl: „Jsme potěšeni, že jsme dosáhli dohody se Světovou atletikou o sponzorování jejich závodů World Athletics Series, které jsou známé jako vrcholné světové soutěže v atletice.

„V souladu s naším cílem ‚naplnit svět emocemi prostřednictvím síly kreativity a technologie‘ přispěje společnost Sony k rozvoji sportu tím, že využije technologie k posílení emocí vyvolaných sportem a jejich předání sportovním fanouškům po celém světě.“

Světová atletika

* Obě japonská slova, Kando znamená emoce a Anshin má různé významy, jako je klid mysli, ujištění, spolehlivost a důvěra.

Zdroj: Světová atletika