O2 komunikuje nově se zákazníky i přes WhatsApp

Operátor O2 v průběhu září spustil nový komunikační kanál pro své zákazníky. Zákazníci mohou nově s O2 komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.

Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?

  • Fronta na infolince? Žádný problém. Zákazník se může nechat jednoduše přesměrovat z hovoru do WhatsAppu. Přeskočí tak frontu a operátorovi píše rovnou do chatu.
  • Operátor zvládá odbavovat až 3 chaty najednou
  • Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.

Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo tady. K službě se dostanete i přes QR kód .