Kaufland spolu s Nadací Via rozdělují miliony na zkrášlení českých měst

Trápí vás zanedbaný park? Chybí vám místo, kde byste se mohli potkávat se sousedy? Chodíte kolem polámaných laviček a říkáte si, tady by mohlo být krásně? Teď máte skvělou šanci vaše okolí změnit! Společnost Kaufland ve spolupráci s Nadací Via věnuje v každém z měst, ve kterém otevře svou novou pobočku, 1 milion korun na projekty zlepšující veřejná prostranství a sousedskou vzájemnost.

„Společnost Kaufland ve všech místech, kde podniká, podporuje různé aktivity a organizace. Nyní přicházíme s novým projektem „Milion pro…“, který je určen pro města kde představujeme svoji novou prodejnu. Právě v Olomouci jsme v pátek otevřeli druhou prodejnu a spustili nový grantový program „Milion pro Olomouc ”. V průběhu tří let investujeme částku 1 000 000 Kč do podpory místních komunitních projektů a úpravy veřejného prostoru, říká tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.

Společnost Kaufland tento projekt vyhlašuje ve spolupráci s nezávislou Nadací Via, která se podpoře aktivních spoluobčanů a zlepšování veřejného prostoru věnuje už 24 let. Nadace Via dlouhodobě podporuje ty, kteří zlepšují život ve svém okolí -společně proměňují veřejná prostranství, pořádají sousedské slavnosti nebo zkrášlují zanedbaná místa svých měst a obcí. Těší nás, že díky finanční podpoře společnosti Kaufland vzniknou v následujících letech v českých městech nové komunitní zahrady, hřiště nebo místa pro sousedská setkávání,” dodává k tomu Zdeněk Mihalco, ředitel Nadace Via. 

O podporu z grantového programu Kaufland mohou žádat neziskové a příspěvkové organizace, nebo skupina přátel, kteří mají chuť společně něco změnit. Jako první se mohou přihlásit lidé z Olomouce, kde se projekt spustil přímo k otevření nové prodejny. Následovat bude Rožnov pod Radhoštěm.  Všechny informace lze najít na webových stránkách https://www.nadacevia.cz/nabidka-programu/milionpro/

 

O Nadaci Via:

Nadace Via usiluje o to, aby v Česku bylo víc lidí, kteří společně pečují o své okolí a kteří darují druhým. Jejími hlavními tématy jsou proto rozvoj filantropie a komunitního života v Česku. Jako jedna z prvních letos v létě spustila sbírku pro Moravu, ze které už potřebným rodinám vyplatila více než 70 % vybrané částky. Za 24 let své působnosti investovala 388,5 mil. Kč do komunitních a filantropických projektů a zprostředkovala více než miliardu korun neziskovým organizacím díky online nástroji Darujme.cz.  www.nadacevia.cz

 

O společnosti Kaufland

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 136 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších sedmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku a Moldávii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.

www.kaufland.cz