The Art of travel- Une rèinvention Française:

The Art of Travel – Une réinvention française : Značka DS Automobiles představuje samou podstatu francouzského umění cestovat                                                                   

Společnost DS Automobiles představuje dokumentární film věnovaný francouzskému umění cestovat, který se bude vysílat od 11. května 2023 na Prime Video.

Snímek The Art of Travel – Une réinvention française

(Umění cestovat – Francouzský přerod), který se věnuje užívání si života v jeho různých podobách, ilustruje pozici značky na trhu a vzdává hold francouzskému způsobu života v novém modelu DS 7 během luxusní prémiové cesty zasvěcené lidským smyslům.

Vedle odborníků, jako je multikulturní novinář Seamus Kearney a progresivní designér Ramy Fischler, se v tomto dokumentu objevuje Béatrice Foucher, generální ředitelka společnosti DS Automobiles, a Thierry Metroz, šéfdesignér DS Automobiles.

Cestovat a být přepravován… Jak a proč?

 Když země po pandemii znovu otevřely své hranice, vyvstala otázka cestování, jeho podoby, potěšení, které přináší, a toho, jak se mění.

Jaká je definice luxusního cestování? Jak rozpoznat autenticitu a personalizaci, které utvářejí nezapomenutelný zážitek? Seamus Kearney, novinář cestující po celém světě, se vydal za těmi, kdo z cestování dělají umění.

Ve 46minutovém dokumentu, který se vysílá od 11. května 2023 na Prime Video, se Seamus Kearney dělí o své poznatky z autentických cest. Ukazuje, jaké zážitky čekají na ty, kdo zvolí luxusní způsob cestování, a představuje místa a okamžiky prožité v nové DS 7, v horkovzdušném balonu nebo ve vagonu Orient Expressu.

Seamus Kearney

Seamus Kearney, novinář na volné noze s irským a novozélandským občanstvím, strávil posledních třicet let cestováním po světě. Pro film The Art of Travel – Une réivention française vybral výjimečná místa a neobyčejné příběhy z různých koutů.

Za volantem Nové DS 7 při setkávání s lidmi objevuje, co se skrývá za spojením francouzské umění cestovat. Jeho jízda je proložena komentáři generální ředitelky společnosti DS Automobiles Béatrice Foucher a progresivního designéra Ramyho Fischlera, kteří nastiňují proměny cestování a prožívání místní autenticity, pokud si člověk osvojí umění nespěchat.

The Art of Travel – Une réinvention française ztělesňuje to, jak značka DS Automobiles chápe francouzský způsob života, a ilustruje její vizi cestování zítřka. Luxusního způsobu cestování, v němž bude mít elektromobil i nadále své místo. V ekosystému, který se bude vyvíjet tak, aby byl technologičtější, udržitelnější, osobnější a autentičtější.

 

„Prémiové cestování bude v budoucnu autentičtější, více spjaté s daným krajem a pomalejší. Bude více personalizované, utvářené pro cestovatele. Bude udržitelnější, ekologicky orientované, ale také technologicky vyspělejší, zasazené do éry služeb. Měníme způsoby cestování v rámci globální uvědomělosti, kdy se putování zasvěcené potěšení a radosti znovu soustředí na zážitky a setkání. Tento přerod značka DS Automobiles představuje na francouzském umění cestovat, pro které je typická pohostinnost, personalizace a udržitelnost. Tento dokument ztělesňuje naši vizi tohoto životního stylu, do kterého navíc vkládáme duši.“

Béatrice Foucher, generální ředitelka DS Automobiles

 

Dokument bude od 11. května k vidění na Prime Video, a to po dobu tří měsíců.

 

Zdroj a foto : DS Automobiles