Top news

Vstupte do světa her se sušenkou Oreo a filmem minecraft: Oreo zve fanoušky na ‘nejhravější’ snack

  Světlo, kamera, akce! OREO oznamuje unikátní spojení s dlouho očekávanou filmovou adaptací MINECRAFT FILM, která 3. dubna 2025 vstoupí do kin v Česku a na Slovensku.

Spolupráce sušenky Oreo, která je podle studie Euromonitor (2025) nejoblíbenější sušenkou na světě, s producenty filmu Minecraft, přináší fanouškům obou ikon hravý zážitek plný tvořivosti, kraftění a survivalu.

Oreo uvede na trh limitovanou edici sušenky, která nabídne historicky nejhravější snackování a soutěž o lákavé ceny, které nelze volně zakoupit.  

Sušenka Oreo představí čtyři speciální reliéfy, po jejichž naskenování budou moci filmoví a sušenkoví fanoušci vstoupit přímo do herního světa. Sušenky na sobě nesou symboly inspirované filmem – krumpáč, krystal, meč a postavu creepra, dochází tak k originálnímu spojení filmu a snackování.

Mechanika soutěže podporuje hravost: fanoušci mohou okousat sušenku do čtverce a nascannovat embosovaný symbol na sušence, čímž si odemknou přístup do prostředí rozšířené reality AR, ve které mohou začít lovit digitální poklady spojené s filmem Minecraft.

Speciální edice sušenek nabízí navíc šanci soutěžit o exkluzivní ceny Oreo a Minecraft film[1].

Na fanoušky v Česku a na Slovenku čeká každý den losování o merch hrnky, láhve a batohy. Hlavní výhrou je cesta do Hollywoodu s návštěvou studií Warner Bros a další exkluzivní merchandising, který nelze zakoupit samostatně. Soutěž probíhá od 1. února do 30. dubna 2025.

‘Fanoušci se mohou prokousat k vítězství a unikátním cenám spojeným s fenoménem světa Minecraftu a sušenkami Oreo. Věřím, že to fanoušci ocení,‘ uvedla Brand Manažerka Oreo pro Česko a Slovensko, Kristýna Vlasáková.

‘Cílem Oreo je přinášet do světa více hravosti a naše spojení s filmem Minecraft je příkladem takové kreativní spolupráce. Inspirovali jsme se světoznámými čtvercovými bloky z Minecraftu a spojili je s naší kulatou sušenkou. Doufám, že se fanoušci budou bavit při ochutnávání sušenky,’ uvedla Perrine Pierrard-Willaey, Marketing Director Europe pro Oreo.

‘MINECRAFT FILM, stejně jako hra, která ho inspirovala, dává lidem svobodu se realizovat pomocí keativity, přičemž Oreo je sušenka, která přímo vyzývá ke kreativnímu snackování. Výsledek je naprosto legendární: spojení kulaté sušenky s hranatým stavebním blokem Minecraftu,’ uvedla Julie Moore, Senior Vice President of Global Brand Partnerships ve Warner Bros. Pictures.  


O OREO:

Oreo je nejprodávanější sušenka na světě, kterou sdílejí lidé se svými přáteli a v rodinném prostředí ve více než 100 zemích. Ročně v globálních tržbách generuje na 2,9 miliard dolarů. Rituál ‘otoč, olízni a omlékuj’ sušenku Oreo se rozšířil po celém světě. Na Facebooku sleduje Oreo přes 40 milionů lidí. Globální profil Oreo patří mezi pět top facebookových profilů na světě. Dne 6. března 2012 oslavilo Oreo své 100. narozeniny. Oreo je nejoblíbenější sušenka na světě dle zjištění Euromonitor Int. Ld, Snacks 2025 ed. (kategorie sladkých sušenek, podíl značky na prodejní ceně v roce 2024).

O MINECRAFT FILMU

Vítejte ve světě Minecraftu, kde kreativita není jen součástí hry, ale je nezbytná k přežití.  Čtyři outsideři – Garrett „Garbage Man“ Garrison (Jason Momoa), Henry (Sebastian Hansen), Natalie (Emma Myers) a Dawn (Danielle Brooks) – se potýkají s běžnými problémy, když jsou náhle vtaženi tajemným portálem do Overworldu: podivného, krychlového světa fantazie. Aby se dostali zpět domů, budou muset tento svět ovládnout (a uchránit ho před zlem, před pigliny a zombie) a vydat se na magickou výpravu s mistrem crafterem Stevem (Jack Black). Postavy zažijí společné dobrodružství, které vyžaduje odvahu a další osobní kvality spojené s jejich kreativním nadáním, což jsou dovednosti, které potřebují pro život ve skutečném světě.  

Warner Bros. Pictures a Legendary Pictures představují produkci Vertigo Entertainment/On The Roam/Mojäng Studios, film Jareda Hesse MINECRAFT FILM, který bude celosvětově uveden do kin (včetně IMAX) společností Warner Bros. Pictures a v Číně společností Legendary East. V Česku proběhne premiéra 3. dubna 2025. 

O společnosti Warner Bros. Pictures

Warner Bros. Pictures je součástí Warner Bros. Motion Picture Group, která zahrnuje také New Line Cinema a Warner Bros. Pictures Animation. Warner Bros. Pictures spolupracuje s nejinspirativnějšími vypravěči příběhu a přináší jedinečnou zábavu na obrazovky po celém světě. Warner Bros. Pictures je v popředí filmového průmyslu od svého vzniku a je významnou tvůrčí silou, která produkuje nejširší škálu filmů uváděných do kin na celém světě.

O společnosti Mondelēz International

Společnost Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) umožňuje lidem „snackovat“ správným způsobem ve více než 150 zemích po celém světě. S čistými výnosy ve výši přibližně 36 miliard USD v roce 2024 utváří MDLZ budoucnost snackingu s ikonickými globálními a regionálními značkami, jako jsou sušenky a pečené pochoutky Oreo, Ritz, LU, Clif Bar a Tate’s Bake shop a čokoláda Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone. Společnost Mondelēz International je součástí indexů Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 a Dow Jones Sustainability Index.

Více informací najdete na www.mondelezinternational.com nebo sledujte společnost na Twitteru na adrese  www.twitter.com/MDLZ.

O Mondelēz International v ČR a SR

Mondelēz Czech Republic s.r.o. a Mondelēz Slovakia s.r.o. jsou součástí společnosti Mondelēz International. Mezi další produkty, které společnost prodává na českém a slovenském trhu, patří sušenky a oplatky Opavia, sušenky BeBe Dobré ráno, jemné pečivo Brumík, oplatky Fidorka, čokoláda Figaro, oplatky Kolonáda, Miňonky a Tatranky nebo krekry TUC. Společnost působí v České republice a na Slovensku od roku 1992. V pěti výrobních závodech, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává 2 900 lidí a prodává 500 výrobků pod 17 značkami.

 

[1] Značka Minecraft je používána se svolením společností Microsoft Corporation; tato soutěž není spravována sponzorována ani zaštítěna společnostností Microsoft Corporation nebo Mojang AB.