
- Velká cena Maďarska představuje polovinu roku před letní přestávkou a Pirelli zvolilo pneumatiky uprostřed řady: C2 jako P Zero White hard, C3 jako P Zero Yellow medium, C4 jako P Zero Červená měkká.
- Hungaroring má pověst extrémně horka a sucha: teploty na trati během volného tréninku loni vyvrcholily téměř 60 stupni. Ale realita je taková, že poslední dvě sezóny v Maďarsku těsně před závodem pršelo. Minulý rok to vedlo k poněkud surrealistickému restartu po incidentu v první zatáčce, kdy pilot Mercedesu Lewis Hamilton byl jediným člověkem, který se dostal na mezistupně z roštu, zatímco všichni ostatní šli do boxové uličky pro slicky.
- Hungaroring není nijak zvlášť energeticky náročný okruh s hladkým asfaltem, který je místy hrbolatý, a požadavky na pneumatiky se týkají spíše trakce než brzdění.

„Nová generace aut a pneumatik by měla být na této trati zábava“ „V minulosti byl Hungaroring známý jako místo, kde je těžké předjíždět, ale nový balíček aut a pneumatik v letošním roce pomáhá jezdcům dostat se k sobě mnohem blíže, a proto jsme viděli několik skvělých závodů se spoustou dosavadní předjíždění v této sezóně. Doufejme, že tomu tak bude i na Hungaroringu; úzká a klikatá trať, kde jsou vozy často seskupeny. Maďarsko je také známé tím, že je tam velké horko, ale poslední dva roky tam také pršelo: takže morálkou příběhu je nikdy nedělat ukvapené závěry! Již dříve jsme na Hungaroringu viděli několik překvapení a letos by to mohlo být ještě více.“
Velká cena Maďarska Pirelli zvolilo pneumatiky uprostřed řady:
- C2 jako P Zero White hard
- C3 jako P Zero Yellow medium
- C4 jako P Zero Červená měkká