Tesco míří na Rock for People! Poprvé otevře prodejnu přímo v areálu festivalu

 Tesco je letos poprvé generálním partnerem Rock for People a otevře plnohodnotnou prodejnu přímo v areálu festivalu v Hradci Králové. Návštěvníci se tak mohou těšit na pohodlný nákup čerstvých a kvalitních potravin i drogerie přímo na místě, bez nutnosti opouštět areál.

 

Kvalitní a čerstvé potraviny ve festivalové prodejně

„Zákazníkům nyní přinášíme čerstvé a kvalitní potraviny i na festivalu Rock for People v podobě moderního Tesco pop-up store. Věříme, že naše nabídka festivalové návštěvníky velmi osloví a naplní jejich očekávání,“ uvádí Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.

 

Půjde o plnohodnotnou prodejnu o rozloze 295 m2 se vším všudy – vybavenou regály, chladničkami, pekárnou a samoobslužnými pokladnami. Zákazníci budou moci využít k placení také moderní službu Scan&Shop.

Výběr sortimentu je pečlivě přizpůsoben přáním festivalových návštěvníků – od čerstvé zeleniny, ovoce, pečiva, mléčných výrobků, šunek a jídla s sebou (bagety, sendviče, saláty) přes slané a sladké snacky včetně zdravých variant až po zmrzliny a osvěžující nápoje. V drogerii nebude chybět toaletní papír, sprchové gely, opalovací krémy a další nezbytnosti.

Zvláštní pozornost si zaslouží nabídka menstruačních potřeb vlastní značky Pro Formula, u nichž Tesco snížilo cenu o hodnotu DPH. Tím chce společnost upozornit na přetrvávající problém menstruační chudoby v Česku a podpořit veřejnou diskuzi na toto téma.

Tesco na Rock for People nebude jen prodávat, v areálu bude mít i vlastní Tesco Stage, která nabídne návštěvníkům bohatý program.

S ohledem na udržitelnost

Tesco také dlouhodobě klade důraz na udržitelnost stejně jako Rock for People. Do roku 2035 plánuje dosáhnout uhlíkové neutrality a do roku 2050 nulových čistých emisí.

Neprodané přebytky z festivalové prodejny budou darovány Potravinové bance Hradec Králové, která je předá lidem v nouzi. Tesco je dlouhodobě známé svým zapojením do darování potravinových přebytků potravinovým bankám, které je následně distribuují lidem v nouzi. Po celý rok poskytuje potraviny ze všech svých prodejen potravinovým bankám a jejich partnerským organizacím. V roce 2023 takto společnost darovala 1 633 tun potravin, což odpovídá 3,8 milionu porcí jídla pro potřebné.

 

 

Rock for People 2025 se koná od 11. do 15. června 2025 v Hradci Králové, v areálu Park 360 (bývalé letiště Věkoše).


 

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Ten program navazuje na úspěšnou iniciativu Vy rozhodujete, my pomáháme, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů.  V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

  • ZDROJ : TESCO
  • Titulní ilustrační foto