Nová kampaň Spořitelny na dětský účet pomůže se zvyšováním finančního zdraví mladých klientů.

Česká spořitelna připravila pro mladé klienty tradiční promo nabídku, v rámci které je odmění za pravidelné spoření a používání mobilního bankovnictví George. Mladí klienti tak mohou získat za pět měsíců až 500 Kč (5 x 100 Kč měsíčně, pokud se přihlásí alespoň jednou do měsíce do mobilního bankovnictví George) a zvýhodněný úrok ve výši 5 % ročně na spořicím účtu, pokud si na něj mladý klient pošle částku v minimální výši 50 Kč. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2024 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.

Za používání mobilního George získají odměnu až 500 Kč a za pravidelné spoření 5% úrok na spořicím účtu

„Naše tradiční každoroční dětská kampaň stojí na jednoduché myšlence, kterou je sjednání dětského účtu a pravidelného spoření, díky kterému mladí klienti nahlédnou do světa financí a získají možnost vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet s běžným a spořicím účtem, mobilním bankovnictvím George, vlastní platební kartou a učí se spravovat své první vlastní peníze. Navíc jsme George upravili dětem do jejich 15. narozenin do hravější podoby,” říká Gabriela Zdařilová, která má v České spořitelně nabídku dětských účtů na starost.

Další výhody, které lze s dětskými produkty získat:

  • Penzijní připojištění – bonus 500 Kč na dětskou smlouvu o Doplňkovém penzijním spoření. Podmínkou je minimální měsíční úložka je ve výši 500 Kč, která bude sjednaná ve smlouvě a vložena na účet nejpozději do jednoho měsíce po nabytí účinnosti smlouvy.
  • Stavební spoření – dvojnásobná státní podpora po dobu 6 let při sjednání online (až 6 x 1000 Kč se zhodnocením až 5,3 % ročně a sjednání nové smlouvy zdarma).

Promo kampaň v médiích

Spořitelna na podporu dětských účtů spouští TV spot, který poběží od začátku srpna do konce září v České televizi, na Nově, Primě či Óčku. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby svým dětem (8-17 let) založili dětský účet jako první krok k finanční gramotnosti. Kampaň poběží i v online médiích a na sociálních sítích. Kreativu bude možné vidět i v klasických OOH formátech a v pobočkové síti Spořitelny.

Celou kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg.

„Navazujeme na kampaň o finančním zdraví z počátku roku, proto pokračujeme se stejným kreativním konceptem, jehož exekuce stojí na castingu, výrazné barevné stylizaci a hravé feel-good atmosféře,“ doplnil Tomáš Novotný, Executive Creative Director VMLY&R.

Více podrobností o aktuální promo nabídce na www.csas.cz/deti