Prezidentské debaty TV NOVA oslovily temeř tři a půl milionu lidí

TV Nova včera znovu potvrdila, že je lídrem zpravodajského vysílání v zemi. Debatu tří hlavních prezidentských kandidátů vysílanou na TV Nova sledovalo 1,984 miliony diváků starších čtyř let a dosáhla celkového zásahu 3,049 milionu diváků starších čtyř let (průměrný počet diváků, kteří ji kontinuálně sledovali alespoň tři minuty).

Drtivým způsobem tak porazila předvolební debaty konkurenčních televizí.

Zpravodajský highlight letošního roku si nenechalo ujít 50,32 % diváků u televizních obrazovek v CS 15-54, jednalo se o nejsledovanější pořad po 20. hodině večerní ve všech hlavních cílových skupinách. Debata hodně zaujala i mladé publikum, podíl na sledovanosti diváků v CS 15-24 byl 64,43 %. Na TN Live debata oslovila přes 100 tisíc online diváků a na sociálních sítích měla přes 25 tisíc zhlédnutí. Skvělých výsledků dosáhla celková denní návštěvnost TN Live i přes HbbTV, a to přes 50 tisíc diváků.