
PENNY spustilo kampaň ŽÍT SI TADY HEZKY ČESKY. Touto kampaní chce podpořit české dodavatele v nelehké době a motivovat širokou veřejnost, aby se k podpoře českých produktů a dodavatelů připojili.
Cíl kampaně
„Cílem kampaně je nejen vzbudit národní hrdost a sounáležitost, ale i vyjádřit vděk a dík všem, kteří v uplynulých týdnech pomáhali a stále pomáhají vyrovnat se nelehkými podmínkami, které tato situace přinesla,“ říká Martin Peffek, jednatel PENNY. Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu PENNY k tomu dodává: „Podpora českých dodavatelů, lokálních producentů a českých výrobků je naší základní filozofií, i proto chceme pomoci českým výrobcům a podnikatelům rozběhnout jejich produkci naplno.“ PENNY má v současné době více než 130 českých dodavatelů, kteří do největší sítě prodejen s více než 385 obchody dodávají tisíce různých produktů.
PENNY dlouhodobě podporuje české dodavatele
PENNY dlouhodobě podporuje české dodavatele. Sedm z deseti nabízených výrobků je českých. Po celé zemi má 25 lokálních dodavatelů piva, spolupracuje s více než 50 lokálními pekaři, kteří mimo jiné dodávají na 40 druhů chleba, který je k dostání výhradně v prodejnách PENNY. Úzkou spolupráci má také s producenty ovoce a zeleniny nebo s řezníky: všechny produkty prodávané pod privátní značkou Dobré maso pochází výhradně z českých chovů. I další produkty privátních značek jsou převážně české – například BONI, Řezníkův talíř, Crip Crop a řada dalších. Milovníkům vín nabízí PENNY vína od nezávislých vinařů i široký sortiment vín od řady tuzemských producentů.
Od dnešního dne bude reklamní spot součástí televizního vysílání na všech celoplošných kanálech. S kampaní se široká veřejnost setká i v dalších kanálech, ať již se jedná o outdoor, print, sociální média, nebo internet. Vedle samotné kampaně pokračuje PENNY v konkrétní podpoře českých dodavatelů.
#pomahejemhezkycesky
VIDEO KAMPANĚ: