Správa železnic chce omezení na vytížené trati 171 Praha- Beroun maximálně zkrátit. V pondělí večer v Černošicích demontovali kotevní stožár poškozený při silniční nehodě. Betonáž nové sloupu proběhne 17. 2. díky speciálnímu betonovacímu vlaku, 1. března dojde k pevnostní zkoušce vytvrdnutí betonu.
Nároky na upevnění kotevního stožáru jsou totiž odlišné od běžných stožárů trakčního vedení. Je extrémně namáhaný, protože napíná celý kotevní úsek. Bude-li zkouška betonu úspěšná, začne vystrojení a zprovoznění trakčního vedení.
Cílem je obnovit provoz ode dneška 16.2.2021 za 21 dnů.
Chceme omezení na vytížené trati 171 maximálně zkrátit. V pondělí večer jsme v Černošicích demontovali kotevní stožár poškozený při silniční nehodě. Betonáž nové sloupu proběhne 17. 2. díky speciálnímu betonovacímu vlaku, 1. března dojde k pevnostní zkoušce vytvrdnutí betonu. pic.twitter.com/Id4YvTWfLH
— Správa železnic (@Spravazeleznic) February 16, 2021
Omezení provozu mezi Prahou-Radotínem a Dobřichovicemi na trati Praha – Beroun.