Téměř stoletá ocelová konstrukce bude odstraněna kvůli výstavbě moderního dopravního uzlu „Terminál Smíchov.“ Jeho součástí bude o 160 metrů jižněji nová bezbariérová lávka v roce 2028. Po nové lávce bude možné přejít ze smíchovského přednádraží na radlickou stranu k Dobříšské ulici. Lávka bude doplněna eskalátory a výtahy na jednotlivá nástupiště, nově zde vzniknou čekárny a komerční prostory.
Až do dostavby nové lávky nebude k dispozici žádné náhradní pěší propojení mezi Smíchovem a Radlicemi. A to kvůli umístění jeřábů při výstavbě nové čtvrti „Smíchov City“, která bude s terminálem bezprostředně sousedit. Investorem výstavby „Terminálu Smíchov“ je Magistrát hl. města Prahy.
Část historické lávky poputuje do Železničního depozitáře NTM v Chomutově.
„Chybějící lávka nepochybně sníží komfort pro pěší, kteří se zde pohybují. Bude to vyžadovat trpělivost, ale dostatečná kapacita tramvajové a autobusové dopravy ze zastávek Smíchovské nádraží a Křížová zajistí, že nedojde k výraznému snížení pohodlí cestujících,“ předpokládá místostarosta Prahy 5 pro dopravu Milan Kryl (Piráti).
Téměř stoletá ocelová konstrukce bude odstraněna kvůli výstavbě moderního dopravního uzlu „Terminál Smíchov.“
Jeho součástí bude o 160 metrů jižněji nová bezbariérová lávka v roce 2028. Po nové lávce bude možné přejít ze smíchovského přednádraží na radlickou stranu k Dobříšské ulici. Lávka bude doplněna eskalátory a výtahy na jednotlivá nástupiště, nově zde vzniknou čekárny a komerční prostory.
Až do dostavby nové lávky nebude k dispozici žádné náhradní pěší propojení mezi Smíchovem a Radlicemi. A to kvůli umístění jeřábů při výstavbě nové čtvrti „Smíchov City“, která bude s terminálem bezprostředně sousedit. Investorem výstavby „Terminálu Smíchov“ je Magistrát hl. města Prahy.