Lidl partnerem show Česko na grilu

S Lidlem začíná nová grilovací sezona již tuto sobotu. Vybrané produkty na pořádné barbecue, jako jsou nejrůznější druhy masa, ovoce, zeleniny, ale i třeba surovin na pečení v prvotřídní kvalitě společnosti Lidl, budou vídat diváci každou sobotu na stanici TV Prima. Lidl Česká republika se totiž stal hrdým partnerem nové kulinářské show Česko na grilu. Pořad vnese do tuzemských obývacích pokojů vzrušení z grilování a soutěžního ducha. Zábavná show, která se bude vysílat v sobotu od 20:15 na Primě i na prima+ nabídne divákům nejen letní zábavu, ale také inspiraci pro vlastní grilovací dobrodružství. Představuje totiž souboje nad grilem, kde soutěžící čelí výzvám s různými surovinami pocházejícími z obchodního řetězce Lidl.

Pořad Česko na grilu se pyšní účastí špičkových odborníků – kuchařů Zdeňka Pohlreicha a Martina Svatka, kteří budou soutěžící hodnotit, a moderátorskou dvojicí Tomáše Zástěry a Patricie Pagáčové.

Show startuje 23. března na TV Prima a divákům nabídne sledování deseti soutěžních párů, které se pokusí získat titul Grilmastera roku 2024 a lákavou výhru.

Lidl, jako partner pořadu, zdůrazňuje svůj závazek k podpoře rodinných hodnot a společně stráveného času. Kvalitní produkty, včetně masa, mléčných výrobků, mouky, oleje či ovoce a zeleniny, jsou ideálními surovinami pro všechny soutěžící i diváky a nabízejí kvalitu a čerstvost, které jsou základem každého vynikajícího grilování.

Věříme, že tento pořad nejen pobaví, ale také diváky inspiruje k experimentování s grilem a vyzkoušení nových receptů. Do show se zapojí také Kuchyně Lidlu v čele s kuchařem Romanem Paulusem,“ říká tisková mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. „Každý týden bude navíc vyhlášen vítězný recept, který najdete na sociálních sítích Lidlu i pořadu Česko na grilu, což zákazníkům našeho řetězce umožní přinést kousek soutěže i do vlastních domovů.“

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

 

Více informací naleznete na: