Instalatér 

Ve dnešní době když věčíná lidi snaží se najít práci v IT nebo managementu sehnat dobrého řemeslníka je na cenu zlata.Instalatéři jsou rozdělené do dvou sektorů, stavební a soukromy. Instalatér je řemeslník kterého docelo často hledájí lidi k opravě naléhavě havárii vody, topení nebo ucpaného odpadů, pokud se jedná o soukrome sector. Což je pochopitelné a velmi logicky, protože nemůžeme nikdy planovát že náhodně praskne trubka, ucpé se potrubí nebo začne tec bojler.Před 8 lety jsme sami čelili takovému problému.Následně přesně pro takové případy jsme rozhodlí  založit instalatérskou a topenářskou pohotovost. Naší technicí dokážou k vám dorazit ve svátcích, o vikendu, pozdě večer nebo v nocí.

“Dobře” řeknete vy, ale za jak dlouho?

Chápeme že když vznikne problém spojení s vodou, tak ještě horší co se může stát je to čekání na instalatéra. My snažíme se dojet co nejrychlejší, v urgentních a havarijních případech věčíno to trvá od 20 do 60 minut od zavolání, záleží na dopravní situace.

  • Jak to stiháte ?  
  • Je to dobrá otázka na kterou rádi odpovíme

Profesionálové – Poprvé chtělo by řict že naší firma pečlivě vybírá každého zaměstnance, ověřuje je znalostí, praxe, zkušeností nejen papirově ale i ve skutečností. Do naší společností dostanou jen 2 instalatéry z 10 uchazečů. Chceme poskytovat kvalitní služby a proto pečlivě provádíme výběrové řízení na instalatéra.

 

Žádná hodinová sazba – pracujeme jen na úkol, proto v naším zajmu je dorazit k vám co nejdříve, kvalitně odvest prací a pokračovat dál.

 

CRM – My použiváme CRM system Customer Relationship Management – tedy v překladu řízení vztahů se zákazníky. Na rozdíl od instalatéru stare školy, které zapisují objednávky na papirek od sešitu, my víme a pamatujeme  o každém zákazníkovi, CRM automaticky plánuje nejkratší cestu k vám, i když budeme mít zpoždění, CRM automaticky upozorní instalatéra a ten jíž zavolá vám a upozorní na zpoždění.

Logistika  – Dispečer přijímá objednávky a třídí to podlé vzdáleností instalatéra od vaší adresy 

Material – Většinu materiálů už máme v autě, připraveny jsme na jakoukoliv havarku, buď se jedna o ppr plastové potrubí, výměnu sifonu, expanzní nádoby, radiatoru nebo vodovodní baterii. Instalatér každé ráno naskladňuje svuj pohotovostní vůz potřebným materiálem 

  • Zní to docelo dobře a výpada solidně, a co když budu mít reklamace po vaší firmě? 

Zvykly jsme jednat na rovinu, reklamace muže se stat u kohokoliv jak u světových značek tak i u nás. Ale každou reklamace řešíme maximálně do 48 hodin, jen že pokud se jedná o havarijní případy, tak to řešíme ihned.

  • Co se tyče ceny, stalo se mi jednou že jsem objednal instalatéra, po telefonu jsem dostala jednu cenu ale na místě, po ukončení práce cena byla dvojnásobná, jak jste na tom?

 

My snažíme se vždycky odhadnou nejpřísnější cenu, vždy říkáme to předem po telefonu.

Cena se nemění, pokud se nemění podmínky dodání služeb, i když se stane že po příjezdu instalatér zjistí že cena bude vyšší, technik vždy vás o tom uporní před začátkem práci. 

No jo, ale takhle může se chlubit každá firma, jaké jsou dukazy? 

Je to jednoduche, podívejte na naše hodnocení na googlu, kde jsou reální zákazníci z Prahy a okoli pišo nám recenze.

  • To jo, beru to!

 

Jsme Firma, která má za cíl poskytovat kvalitní instalatérské a topenářské služby vždy včas, nejlepší odměna pro nás je dobre hodnocení zákazníka a jeho spokojenost. Věříme že jen tak se da podnikat a budovat nejen business a dobre jmeno společností na které jsme pyšní. 

Píšou zakladatele instalatérské firmy “vmb-servis” Liashenko Roman a Oleksandr Shankovskiy

titulní ilustrační foto : Autor: Torsten Bätge – Vlastní dílo, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1929467