Hornbach nabízí 20% cenové zvýhodnění pro postižené tornádem ve své brněnské prodejně

Společnost Hornbach si je vědoma, do jak těžké životní situace se dostali lidé, kteří ztratili střechu nad hlavou. Materiální pomoc jsme poskytli přímo krizovému štábu Jihomoravského kraje již v prvních hodinách neštěstí. I přesto jsme se rozhodli naši pomoc občanům postižených obcí i místním samosprávám ještě výrazně rozšířit a to především na rychlou renovaci zničených domovů a bytů. Pomoc je zaměřena na obce Lužice, Hrušky, Moravská Nová Ves, Mikulčice, Týnec a zasaženou část města Hodonín.

Navzdory tomu, že Hornbach je známý tím, že má trvale nízké ceny a cenová zvýhodnění nedává, budou mít občané v období od 25. června do 31. srpna 2021 nárok na mimořádné cenové zvýhodnění ve výši 20%, které bude odečteno na pokladně. Podmínkou získání bude potvrzení OÚ nebo MÚ, že obyvateli vznikla vlivem tornáda škoda. Poskytnutá pomoc bude sloužit pouze pro účely oprav, renovací, úklidů a takto zakoupené zboží není určeno pro další obchodování.

Formuláře pro toto potvrzení jsou k dispozici na webu www.hornbach.cz či prodejně brněnského projektového marketu Hornbach.

Věříme, že tato forma pomoci pomůže postiženým lidem co nejrychleji opravit své domovy a vrátit se k normálnímu životu.

 

Více informací najdete na: www.hornbach.cz

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ

 

O společnosti Hornbach:

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2020/2021 zvýšila čisté tržby o 15,4 procenta na přibližně 5,5 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje více jak 160 stavebních a zahradních center a online obchodů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. V roce 2020 získal HORNBACH již podruhé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Hobbymarkety. Společnost Hornbach  patří mezi zodpovědné zadavatele reklamy a podporovatele spolku NELEŽ.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 23 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.