FlixBus podporuje Ukrajinu

 Společnost FlixBus působí na Ukrajině od roku 2019. Dosud obsluhuje 29 ukrajinských a na přímých linkách spojuje s Ukrajinou 70 mezinárodních destinací v 8 zemích.

Naše ukrajinské týmy Flix, nacházející se v Kyjevě a Charkově, čítají 32 zaměstnanců. Jsme s nimi v neustálém úzkém kontaktu a pomáháme jim i jejich blízkým, jak jen to jde. 

FlixBus sleduje situaci na Ukrajině a na ukrajinsko-polské hranici s maximální pozorností. Od 25. února 2022 nabízí FlixBus další spoje do/z Přemyšlu, aby poskytl více zájemcům další možnosti přesunu. Náš tým je na místě, aby podpořil lidi při příjezdu do Přemyšlu. FlixBus a jeho partneři také přepravují zboží a zásoby lidem v nouzi.

 

Bezplatné jízdenky FlixBus pro ukrajinské občany z /do Přemyšlu a Rzeszowa

Od 27. února poskytuje společnost FlixBus bezplatné jízdenky na spoje FlixBus pro ukrajinské občany. FlixBus vysílá 40 autobusů zdarma na ukrajinsko-polské hranice. Během prvních 15 hodin bylo prostřednictvím zaměstnanecké iniciativy vybráno 1 000 bezplatných jízdenek, které vedení společnosti FlixBus zdvojnásobilo. FlixBus situaci pečlivě monitoruje a v případě potřeby počet jízd také zvýší. Všechny aktuální spoje z Přemyšlu si můžete prohlédnout na www.flixbus.com.

FlixBus-team na autobusovém nádraží v Přemyšlu (nástupiště 2 a 3) koordinuje přidělování bezplatných FlixBus jízdenek ukrajinským občanům. O bezplatnou jízdu je možné požádat také prostřednictvím online nástroje, který byl pro tento účel vytvořen: https://www.facebook.com/FlixBusCZ/photos/4496368190469781.

 

Jak to funguje:

Jízdenku je možné získat po zaslání žádosti na e-mailovou adresu: service@flixbus.com.ua. *

 

Žádost musí obsahovat VŠECHNY níže uvedené údaje:

▶ Předmět e-mailu: V e-mailu musí být uvedeno: ● e-mail: UKRAINE (povinný údaj pro vyřízení žádosti!);

▶ MÍSTO ODJEZDU – MÍSTO PŘÍJEZDU, (v Polsku Přemyšl/Rzeszow) datum a čas odjezdu (spoje je možné ověřit na našich webových stránkách www.flixbus.com nebo v aplikaci FlixBus);

▶ Jméno a příjmení cestujícího;

▶ Telefonní číslo;

▶ e-mailová adresa (VELMI DŮLEŽITÉ: JÍZDENKA bude zaslána na uvedenou adresu!).

Po odeslání e-mailu do výše uvedené schránky obdrží žadatel automatickou odpověď – žadatel pak vyčká, až vás bude kontaktovat náš zákaznický servis. Náš tým zákaznického servisu bude zpracovávat požadavky s nejvyšší prioritou, nicméně v případě velkého množství požadavků žádáme o trpělivost – čekání na jízdenku může trvat až několik hodin.

*Odeslání žádosti znamená, že se odesílatel seznámil se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti FlixBus a souhlasí s nimi: https://global.flixbus.com/privacy-policy.Žádost musí obsahovat všechny níže uvedené informace:

Po odeslání e-mailu do výše uvedené schránky může přijít automatická odpověď – tu prosím ignorujte a vyčkejte na kontakt s konzultantem. Náš tým zákaznického servisu bude požadavky zpracovávat s nejvyšší prioritou, nicméně v případě velkého množství požadavků mějte prosím pochopení – čekání na váš ticket může trvat až několik hodin

Ve FlixBusu myslíme na naše ukrajinské přátele a věříme v rychlé ukončení vojenských akcí.