Hlavním partnerem Epsonu se stal Usain Bolt – nejrychlejší člověk na světě. Tento osminásobný olympijský medailista, který je mnohými považován za nejlepšího sprintera všech dob, bude tváří velké kampaně propagující tiskárny Epson EcoTank bez inkoustových kazet.
Usain se koncem tohoto týdne objeví s tiskárnami Epson EcoTank v televizních reklamách ve Velké Británii a Německu, a také na billboardech, webových bannerech, na prodejních místech ve velkých obchodních domech a na sociálních sítích v dalších zemích. Usain bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou Epson EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky[1].
Od uvedení v roce 2010 se na světě prodalo přes 60 milionů tiskáren EcoTank s vysokokapacitní inkoustovou nádržkou, které našim zákazníkům snížily náklady na tisk až o 90 %[2].
Tiskárny jsou místo kazet vybavené inkoustovými lahvičkami. Epson nedávno rozšířil svou oceňovanou řadu tiskáren EcoTank, aby mohly bezproblémový tisk s mimořádně nízkými náklady využívat i domácnosti a menší kanceláře. Všechny nové tiskárny Epson EcoTank využívají technologii Micro Piezo Heat-Free, která snižuje spotřebu energie i náhradních dílů.
Yoshiro Nagafusa, prezident společnosti Epson Europe, o partnerství řekl: „Usain je pro nás dokonalý partner! Je to jeden z nejznámějších lidí na světě a věříme, že svojí sympatickou povahou pomůže dostat naše nízkonákladová tisková řešení mezi lidi příjemným a zábavným způsobem, který si lidé zapamatují. Dnes, kdy mnohem více lidí pracuje z domova a kdy jsou všichni členové rodiny zatížení mnoha povinnostmi, je ta správná chvíle zaměřit se na propagaci našich tiskáren EcoTank a ekonomických výhod, které přinášejí.“
Co říká Usain Bolt: „Mám obrovskou radost, že můžu Epsonu pomáhat s propagací tiskáren EcoTank. Spolupracuji jenom se značkami, u kterých věřím, že dokážou přinést skutečnou změnu. Tiskárny EcoTank zbavují člověka velké části nepříjemností, které známe z tisku s inkoustovými kazetami, takže ulehčují život – a to stojí za to. Naší spolupráce si vážím i z mnoha dalších důvodů. Máme spoustu společných hodnot a snažíme přispívat k lepší budoucnosti. Epson to dělá tak, že vytváří spolehlivé produkty, které pomáhají skupinám a společnostem růst a prosperovat. Já se snažím druhé inspirovat, aby šli za svými sny, ať jsou jakkoli velké nebo malé.“
Integrovaná kampaň na tiskárny Epson EcoTank poběží v televizi, na venkovních akcích, v prodejních místech i na sociálních sítích.
[1] Na základě objemu tisku 100 stran A4 za měsíc a při zvážení nejnižší výtěžnosti z přiložené sady inkoustů.
[2] Na základě výpočtu společnosti Epson: průměrná úspora nákladů na tisk stránky a průměrný počet inkoustových kazet potřebný k tisku stejného počtu stránek jako při použití lahviček s inkoustem Epson EcoTank 101 a 103. Srovnání průměrné výtěžnosti (tisk na A4 dle ISO/IEC 24711) pomocí lahviček řady EcoTank 101 a 103 a originálního spotřebního materiálu (IDC, Hardcopy Peripherals Consumables Tracker, dodávky v roce 2020, publikováno v 1. čtvrtletí 2021) používaného 25 nejprodávanějšími tiskárnami formátu A4 s inkoustovými kazetami do 100 € (včetně daně) v České republice, Maďarsku, Polsku a Turecku (IDC, Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker, dodávky v roce 2020, publikováno v 1. čtvrtletí roku 2021). Náklady na stránku jsou vypočítány jako jednotkový podíl příslušných tržeb z prodeje lahviček/kazet a celkové výtěžnosti.