Nemocnice sv. Kříže Žižkov se chce více otevřít

Nemocnice sv. Kříže Žižkov od října 2020 mění styl komunikace. Cílem je se více otevřít veřejnosti a sdělit služby a benefity, které přináší jediná nemocnice na Praze 3.

„Nemocnice prochází proměnou. Její majitel investuje do rozvoje zanedbané budovy a zároveň rozšiřujeme služby pro pacienty nejen z Prahy 3. To chceme veřejnosti v následujících měsících sdělovat, proto vzniká nová PR a marketingová koncepce,“ říká jednatel a ředitel Nemocnice Žižkov Mgr. Tomáš Krajník.

Novou komunikační koncepci připravuje PR Nest Media, která má zkušenosti s propagací zdravotnických zařízení.

„Připravujeme komplexní marketingové a PR kampaně, cílem je vybudovat povědomí o existenci nemocnice, službách a benefitech Nemocnice Žižkov. Chceme vytvářet příběhy a být partnerem médií při tvorbě jejich odborného a lifestylového obsahu,“ říká jednatel PR Nest Media Ing. Radek Pešout, který je tiskovým a PR manažerem Nemocnice Žižkov.

V roce 2019 se provoz nemocnice na Žižkově vrátil do rukou církve, řádu Milosrdných sester sv. Kříže.