Inspirativní limitovaná edice tenisového bagu Rafaela Nadala

  • Děti z Nadace Rafaela Nadala nakreslily vzory coby ústřední stylistický motiv limitované edice tenisového bagu Babolat
  • Kia a Babolat společnými silami budují prostředí podporující pohyb, inovace a výkonnost v oblasti mobility a sportu
  • Kia se od restartu značky počátkem roku 2021 snaží prostřednictvím řady celosvětových partnerství na poli sportu a marketingu urychlit svoji transformaci do podoby vyspělé a ekologické firmy poskytující služby mobility

Limitovaná edice tenisového bagu

Tenisová legenda Rafael Nadal dnes představila limitovanou edici tenisového bagu, jenž vznikl ve spolupráci s dlouhodobými partnery Kia a Babolat s využitím ústředního motivu založeného na kreativních návrzích dětí.

Tenisový bag, jehož výroba je omezena na pouhých 100 kusů, vyobrazuje Nadala a jeho inspirující cestu na tenisovém kurtu i mimo něj ve stylistickém pojetí dětí z Nadace Rafaela Nadala. Zobrazením dětských výtvarných děl na téma pohybu chce Kia poukázat na étos značky – „Movement that inspires“ – a také na Nadalovy výkony, díky nimž se tento sportovec zařadil mezi největší tenisty všech dob.

„Je skvělé, že dva z mých sponzorů, kteří mne podporovali již od počátku mé sportovní kariéry, dokázali spojit síly a vytvořit tento nádherný bag,“ uvedl Nadal na adresu značek Kia a Babolat. „Nadace je důležitou součástí mého života a je úžasné, že v návrhu sehrály tak důležitou roli právě děti. S radostí jsem si vyslechl, že děti kreslení tak bavilo a měly radost z možnosti promítnout na tento bag své návrhy.“

Ručně vyrobené bagy z eko-kůže budou distribuovány po celém světě Nadalovým fanouškům a přátelům, jakožto i studentům působícím v nadaci a Akademii Rafaela Nadala; jedna taška bude též k dispozici v celosvětové aukci s cílem získat prostředky na podporu nadačních aktivit.

Společnosti Kia a Babolat podporují Rafaela Nadala již přes 15 let. Oba subjekty poprvé začaly spolupracovat v rámci Australian Open 2021 prostřednictvím bagu s logem Kia, který španělská tenisová legenda nosila po celou dobu turnaje. Zatímco Kia sponzoruje Nadala již přes 20 let, a stála tedy u počátků jeho oslňujícího vzestupu na cestě k 20 grandslamovým titulům v singlech, Babolat sehrál klíčovou roli v revolučním posunu Nadalovy technické přesnosti a herní síly díky pokrokovým tenisovým raketám a výpletům.

Kia a Babolat

Pro značky Kia a Babolat je společné nepolevující zasazení o podporu pohybu, inovací a výkonnosti na poli mobility, resp. sportu. Již od počátku nultých let, kdy značky Kia a Babolat s Nadalem zahájily spolupráci, se obě tyto společnosti zařadily mezi klíčové hráče v oboru, kdy dokázaly zužitkovat mladistvý apel, pokrokové technologie a odvážné pojetí designu.

„Jako zástupci Kia máme ohromnou radost, že oslavujeme hodnoty naší nové značky s naším dlouholetým ambasadorem Rafaelem Nadalem a jeho nadací, jakožto i firmou Babolat. Tato spolupráce je jedinečnou oslavou společných hodnot všech čtyř zúčastněných stran: zapálení pro věc, inspirace a inovací směřujících k pokroku,“ komentoval Artur Martins, vedoucí globální divize značky a zákaznických zkušeností Kia.

Při návrhu tohoto bagu stovky dětí z Nadace Rafaela Nadala nakreslily obrázky věcí, které si spojují s Nadalem a jeho inspirující cestou. Nejlepší z těchto výtvorů popisujících Nadalovo úsilí, barvitý styl a charisma byly poté začleněny do stylistického ztvárnění hotového bagu.

„Bylo důležité, aby se do designu stejnou měrou promítly jedinečné osobnosti značek Kia a Babolat. Výsledný bag je oslavou pohybu. Svěží barvy a umělecky pojaté křivky tohoto bagu kreativně zachycují Nadalovu životní energii a originalitu,“ uvedl Nicolas Fradet, manažer produktových řad Babolat.

„Děti měly ohromnou radost, když viděly, jak jejich výkresy oživují na jednom z Rafových bagů. Tento projekt je pro nadaci skutečně důležitý, nejen tím, že přitahuje pozornost k naší práci, ale i schopností inspirovat děti,“ uvedla Maria Perello, ředitelka Nadace Rafaela Nadala.

Společnost Babolat

Firma Babolat, založená roku 1875 ve francouzském Lyonu, je nejstarší mezinárodní společností zaměřenou na raketové sporty. Babolat jakožto průkopník inovací v roce 1875 vynalezl struny pro tenisové rakety. Dnes je Babolat dvojkou* v prodeji tenisových raket ve Spojených státech, resp. trojkou v Japonsku a Evropě (*v objemu tržeb). Pokroková značka Babolat, již pět generací vedená jako rodinná firma, dodává kompletní vybavení všem nadšencům do raketových sportů (tenisu, badmintonu, padelu): rakety, výplety, boty, míčky a badmintonové míčky, bagy, oblečení a příslušenství. Rakety a výplety Babolat používá celá řada tenisových hvězd, jmenovitě Rafael Nadal (Španělsko), Dominic Thiem (Rakousko), Felix Auger-Aliassime (Kanada), Garbiñe Muguruzaová (Španělsko) a Sofia Keninová (USA). Firma rovněž dodává vybavení hráčům padelu – např. Juan Lebron (Španělsko), Victoria Iglesiasová (Španělsko), Bastien Blanqué (Francie), resp. specialistům na badminton – Chloé Birchová (Velká Británie), Alex Lane (Velká Británie), Xuefei QI (Francie) a Ronan Labar (Francie). Babolat je kromě toho partnerem více než 20 tisíc klubů ve 150 zemích po celém světě, jakožto i legendárních tenisových značek vč. Wimbledonu.

Další informace naleznete na webových stránkách

 

O Nadaci Rafaela Nadala

 Nadace Rafaela Nadala již přes 10 let působí ve Španělsku a Indii s cílem podporovat sociální začleňování a osobní rozvoj prostřednictvím sportovních a vzdělávacích programů. Umožňuje dětem naplno zužitkovat jejich potenciál, kdy staví na třech hlavních základech: sociálním začleňování, podpoře osob s postižením a rozvoji talentů. Součástí metodiky této nadace je podpora pozitivních hodnot s přesvědčením, že uvedené hodnoty pomohou dětem čelit výzvám budoucnosti ve všech oblastech života: rodině, škole a společnosti. Nadace Rafaela Nadala každoročně pomůže v průměru 800 přímým adresátům.

 

Další informace najdete ZDE