
Divize HP Solutions těsně před zahájením veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 v Las Vegas oznámila rozšíření nabídky, která má zvýšit spolehlivost a přispět k větší produktivitě zaměstnanců a IT, ale také udržitelnosti. Novinky zahrnují vylepšené balíčky služeb podpory, novou službu registrace zařízení a rozšíření portfolia certifikovaných repasovaných počítačů HP.
IT oddělení je pod obrovským tlakem, aby poskytovalo špičkovou podporu a údržbu zařízení. Tradiční přístup založený na reaktivní diagnostice a nápravě však pouze zvyšuje frustraci a náklady spojené s odstávkami zaměstnanců. Proto se organizace obracejí na důvěryhodné partnery, aby jim pomohli proaktivněji řešit problémy. HP tak ve svém nejnovějším portfoliu služeb hardwarové podpory zavádí poznatky o stavu zařízení založené na umělé inteligenci.
Jednotlivé balíčky podpory služeb se liší:
- Základní podpora společnosti HP: Kromě kvalitní standardní podpory na dálku v pracovní dny bude nyní[1] HP Essential zahrnovat i opravu zařízení na místě, která pomůže zprovoznit počítače všude, kde se pracuje s hybridními počítači. Zákazníci se budou moci rozhodnout, zda budou chtít poskytovat informace o stavu zařízení, které pomáhají společnosti HP proaktivně identifikovat, diagnostikovat a odstraňovat problémy s PC.[2]
- Prémiová podpora HP: Kromě kvalitní vzdálené podpory 24×7 a oprav na místě s odezvou následující pracovní den1 bude nyní podpora HP Premium Support zahrnovat i informace o stavu zařízení na bázi umělé inteligence pro prediktivní detekci problémů se zařízením, vyskakovací upozornění pro koncové uživatele, která proaktivně řeší potenciální problémy, a automatické zadávání termínů pro pohodlné plánování oprav na místě před přerušením provozu[3].
- Podpora HP Premium+: Obsahuje všechny výhody HP Premium Support a navíc poskytuje přednostní přístup k náhradním dílům a servisním expertům HP, takže opravy jsou zajištěny, jak nejrychleji je to možné. 1, 3,[4] , [5]
„Společnost HP pomáhá firmám minimalizovat prostoje zaměstnanců, aby se mohli soustředit na své obchodní priority,” řekl Marcos Razon, SVP & President, HP Lifecycle Services. „S využitím možností umělé inteligence se snažíme předcházet problémům u zákazníků ještě dříve, než vůbec vzniknou, a poskytujeme pracovníkům podpory informace potřebné pro okamžitý zásah.“
Rozšířené balíčky služeb podpory HP jsou k dispozici celosvětově jako doplňková služba k novým zařízením nebo k již existujícím zařízením po skončení záruky a také jako součást řešení Managed Device Solution.
Služba HP Device Registration Service
Na veletrhu CES společnost HP také oznamuje službu HP Device Registration Service, která pomáhá IT pracovníkům zkrátit čas strávený nasazováním, správou a vyřazováním zařízení. Tato služba je obzvláště důležitá v souvislosti s ukončením podpory systému Windows 10 v říjnu 2025. Vzhledem k tomu, že organizace přecházejí ze stárnoucích flotil na nové, může HP lépe podporovat zákazníky v moderní správě.
Služba HP Device Registration Service zjednodušuje registraci zařízení v aplikaci Intune do 48 hodin od odeslání objednávky z výroby a poskytuje následující:
- Bezproblémová integrace zařízení[6] : Zařízení jsou zaregistrovaná v preferované platformě Modern Device Management jako součást výrobního procesu, což snižuje nutnost druhé konfigurace ze strany IT oddělení.
- Registrace po odeslání: Zařízení se zaregistrují do 48 hodin od data odeslání objednávky, aby bylo možné přiřadit uživatelské profily ještě před doručením.[7]
- Automatizace a vykazování: Automatizace zajišťující rychlou a přesnou registraci zařízení a specializované reportování, které umožňuje lepší monitorování, efektivní správu dat a bezpečný přístup k registračním údajům.
- Nastavení služby Intune: Možnost použít uživatelské profily a nastavení Autopilota z nástroje Intune pro zjednodušení práce po vybalení z krabice.[8]
- Nájemci a skupinové značky[9] : Podporuje jednoho nebo více nájemců, pevné nebo dynamické skupinové značky.[10]
- Možnost kombinovat služby: K dispozici jako samostatná služba nebo možnost kombinace s dalšími konfiguračními službami pro bezproblémové zavádění zařízení.[11]
Očekává se, že služba registrace zařízení HP bude celosvětově dostupná v únoru 2025.
Dostupnost certifikovaných repasovaných počítačů HP
Kromě toho společnost HP rozšiřuje dostupnost certifikovaných repasovaných počítačů HP a přidává další zařízení do svého portfolia HP Renew Solutions. Rozšířením portfolia HP Renew Solutions poskytuje společnost HP zákazníkům více možností, jak dosáhnout cílů cirkulace a zároveň udržet produktivitu zaměstnanců pomocí optimálně výkonných zařízení.
Rozšířené portfolio certifikovaných repasovaných počítačů HP bude zahrnovat:
- HP EliteBook 830 G8 (pouze pro USA)
- HP EliteBook 840 G8
- HP EliteBook 850 G8
- HP EliteDesk Mini 800 G6
Všechna tato zařízení mají standardní jednoletou záruku, nyní bude v nabídce i možnost dvouletého nebo tříletého balíčku podpory Offsite.
Certifikované repasované počítače HP jsou již k dispozici v USA a ve Francii, letos v dubnu budou k dispozici také ve Velké Británii, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku.
„Firmy stále častěji integrují do svých obchodních postupů cirkulární hospodáření, což je dáno preferencemi spotřebitelů, závazky zákazníků a novými vládními předpisy,” řekl Grant Hoffman, SVP Operations and Portfolio, HP Solutions. „Vzhledem k tomu, že zákazníci hledají řešení, která by tyto potřeby splňovala, prosazujeme širší nabídku certifikovaných repasovaných zařízení HP s dostupností ve více zemích, abychom jim poskytli spolehlivá řešení, která splňují jejich požadavky na výkon i udržitelnost od důvěryhodného technologického lídra.”
[1] Úroveň služeb a doba odezvy balíčků HP Care Pack se může v jednotlivých zemích lišit. Servis začíná dnem zakoupení hardwaru. Podrobnosti naleznete na adrese https://cpc2.ext.hp.com/. Služby HP se řídí příslušnými podmínkami, které byly zákazníkovi poskytnuty nebo uvedeny při nákupu. Zákazník může mít další zákonná práva podle platných místních zákonů a tato práva nejsou nijak dotčena servisními podmínkami společnosti HP ani omezenou zárukou HP poskytnutou s produktem HP.
[2] Služba HP Smart Support je k dispozici komerčním zákazníkům prostřednictvím servisního zástupce společnosti HP a služby HP Factory Configuration Services nebo ji lze stáhnout z webu hp.com/smart-support. Služba HP Smart Support automaticky shromažďuje data potřebná při prvním spuštění produktu, aby poskytla údaje o konfiguraci na úrovni zařízení a informace o stavu.
[3]Vyžaduje vytvoření případu prostřednictvím webu MyHPSupport.com.
[4] Zvýšená podpora zajišťuje umístění do fronty před zákazníky záručního a jiného transakčního servisu, pokud existuje omezení zdrojů nebo dílů.
[5] Možnost použít i skladové jednotky (např. u distributora, dočasné zásoby).
[6] Profil může být přiřazen zákazníkem před dodáním zařízení. Informace o zařízení musí být k dispozici.
[7] Spravují je zákazníci.
[8] Minimální objednací množství je stanoveno na 100 kusů.
[9] Potvrzeno při zadávání objednávky.
[10] Kromě služby Provisioning Connect, která již zahrnuje registraci zařízení HP.