Raiffeisenbank věnuje Národnímu divadlu 5 korun za každý komentář na sociálních sítích

Raiffeisenbank, generální partner Národního divadla, se rozhodla upozornit na tíživou situaci, která v kulturním prostředí panuje téměř rok. Společně s Národním divadlem připravila video, které ukazuje, že v divadelním prostředí nejde pouze o umělce, ale také o velké množství dalších profesí, které se na výsledném díle podílejí, ať už jsou to osvětlovači, uvaděčky nebo uklízečky. I ti totiž již několik měsíců nemohou pracovat.

David Matásek ve videu vystupuje před prázdným hledištěm historické budovy Národního divadla s monologem ze hry bratří Čapků ZE ŽIVOTA HMYZU.

V prostřizích ze zákulisí se objevují další zaměstnanci divadla, kteří zastávají nejrůznější profese.

„Chceme upozornit na fakt, že kultura není pouze volnočasová aktivita, ale také skutečná práce na plný úvazek. Národní divadlo se pro mnohé stalo velkou inspirací, když i v této složité době dokázali nazkoušet a odehrát působivá představení, která mohli diváci shlédnout online. Proto vyzýváme každého, komu není osud české kultury lhostejný, aby se zapojil do naší akce a pomohl tak podpořit dobrou věc,“ uvedla Petra Kopecká, tisková mluvčí Raiffeisenbank.

Raiffeisenbank vyzývá veřejnost, aby se zapojila do komentářů na sociálních sítích banky. Ta každý komentář následně promění na 5 korun a výsledná suma poputuje na podporu Národního divadla.

Kampaň poběží po dobu jednoho týdne od 22.  února 2021 do 1. března 2021 na Facebooku, LinkedInu a Instagramu Raiffeisenbank, kde bude oznámen i výsledek akce. Kampaň podpoří prostřednictvím svých kanálů i Národní divadlo.

„Pro naše diváky a fanoušky připravujeme fotoreportáž z natáčení spotu do březnového časopisu. Video se objeví i na sociálních sítích Národního divadla,”doplnil Tomáš Staněk, tiskový mluvčí Národního divadla.

 

Více informací naleznete ZDE