
Vlhká trať, ale závod bez deště. Každý startoval na sadě pneumatik do přechodných podmínek. Teploty: vzduch a trať 27°. Vlhkost 84%. Počet diváků o víkendu 302 000.
Scuderia Ferrari odjíždí ze Singapuru s dobrým bodovým ziskem poté, co oba piloti skončili na stupních vítězů. Charles Leclerc skončil druhý a Carlos Sainz třetí na konci rušného závodu, jezdci a tým podávali výkon, který ukázal, že F1-75 je velmi na tempu.
Start
Na startu se Sergio Perez dostává před Charlese, zatímco Carlos předjíždí Lewise Hamiltona.
kolo 8.
Nicholas Latifi a Guanyu Zhou se srazí a čínský pilot zastaví na trati a vyjede Safety Car.
kolo 11.
Restart. Charles a Carlos jsou druzí a třetí.
kolo 21.
Fernando Alonso zastavuje na trati. Virtuální safety car.
kolo 26.
Alex Albon naráží v 8. zatáčce do bariéry a urazil přední křídlo. Následoval virtuální safety car.
kolo 29.
Virtuální Safety Car právě skončil, ale závod je opět neutralizován, protože Esteban Ocon má problém a ve 13. zatáčce zastavuje.
kolo 35.
Charles zajíždí do boxů pro střední sadu pneumatik, přejel značku a proto byl pitstop pomalý 5,3 s.
kolo 36.
Carlos také zajíždí do boxů pro střední sadu pneumatik: 3.5 a vrací se čtvrtý. V tomto okamžiku Yuki Tsunoda končí v bariéře v zatáčce 10. Následuje výjezd safety caru. Lando Norris zajíždí do boxů, ale Carlos ho předjíždí a je opět třetí.
kolo 43.
Závod pokračuje a Charles a Sergio Perez bojují téměř do konce. Sergio Perez překročí cílovou čáru před Charlesem a Carlosem.

credit: @Scuderia Ferrari Press Office
Závod
Závod přinesl spoustu vzrušení s výsledkem v rovnováze až do pouhých několika kol od konce. O výsledku se vlastně rozhodlo už na startu, kdy se Sergiu Pérezovi podařilo dostat před Charlese, kterému se po vyjetí z dráhy na vlhké trati prokluzovala kola. Carlos byl výborný, v první zatáčce se dostal přes Lewise Hamiltona a jel třetí. Závod obsahoval několik výjezdů safety caru a virtuálního safety caru pokaždé poté, co někdo z pilotů narazil do bariér nebo zastavil na trati. Tým a Charles udělali vše, aby se dostali dopředu, včetně toho, že byli mezi prvními boxech a přešli z pneumatik do přechodných podmínek na středně tvrdou sadu. Nicméně skutečnost, že trať byla stále vlhká mimo závodní dráhu způsobila, že předjíždění bylo nemožné. Krátce poté, co Charles a Carlos zajeli do boxů, byl závod naposledy neutralizován poté, co Yuki Tsunoda havaroval. Při restartu Charles Leclerc stíhal Pereze a dotlačil mexického pilota téměř do cíle. Ale v závěrečných kolech začal mít Charles problémy s předními pneumatikami, kvůli kterým klesl na sedm sekund za lídrem závodu (sníženo na dvě poté, co Perez dostal pětisekundovou penalizaci). Bylo to jeho osmé umístění na stupních vítězů v sezóně, tvořených třemi vítězstvími a dvěma druhými místy v letošních sprintových závodech. Pokud jde o Carlose, dokázal odrazit nejprve Lewise Hamiltona a poté Landa Norrise a přivezl domů důležité třetí místo. Je to jeho deváté pódium v sezóně, která zahrnuje vítězství v Silverstone a třetí ve sprintu v Rakousku. Nyní je pátý v hodnocení jezdců, pouze jeden bod za Georgem Russellem.
Příští závod v Japonsku
Mistrovství světa zůstává v Asii a týmy nyní míří do Suzuky a první Velké ceny Japonska od roku 2019.
Charles Leclerc #16
„Naše tempo bylo dnes opravdu dobré, takže je škoda, že jsem skončil druhý. Na startu se mi trochu protáčelo kolo a neodjel jsem tak dobře jako Checo (Perez). To nás odsunulo dozadu. Tlačil jsem, abych zvýšil tlak na Checa, ale moje přední pneumatiky se trochu zahřály a on začal odjíždět. Jak jsem již řekl, chci tyto poslední závody využít ke zlepšení našeho vedení závodů a myslím si, že jsme dnes udělali krok správným směrem.“
Carlos Sainz #55
„Byl to pro mě docela zvláštní závod, abych byl upřímný. Měl jsem dobrý start a podařilo se mi dostat před Lewise, ale z nějakého důvodu jsem měl problémy s tempem v prvním stintu na sadě do přechodných podmínek a teprve ke konci závodu se mi podařilo zlepšit. Ale to už bylo pozdě. Musíme se na to podívat, protože jsem byl celý víkend rychlý a dnes jsem z auta ztratil pocit. Pozitivní je, že se nám v těchto náročných podmínkách podařilo odjet závod bez chyb, což dnes nebylo jednoduché, a přivezli jsme domů solidní výsledek s oběma vozy na stupních vítězů. Příští týden do toho půjdeme znovu v Japonsku.“
Mattia Binotto Team Principal & Managing Director
„Jsme zklamáni výsledkem dnešního závodu. Už je to docela dlouho, co jsme se honili za vítězstvím a dnes jsme k tomu měli blízko. Přesto jsme získali dobrý počet bodů díky druhému a třetímu místu. Celkově to byl náročný víkend , ale auto fungovalo dobře na mokru i na suchu. Tady v Singapuru Ferrari ukázalo, že překonalo potíže ze Spa a Zandvoortu a dokázali jsme vrátit náš výkon na trať, což je dobrým znamením pro nadcházející závody.“
Zdroj: Scuderia Ferrari