
- ESTEBAN OCON startoval z 11. místa na nových tvrdých pneumatikách a závod nedokončil.
- PIERRE GASLY startoval z 10. místa na nových tvrdých pneumatikách a skončil 10.
- Přechod na nové středně tvrdé pneumatiky během červené vlajky ve 2. kole. Nejrychlejší kolo závodu: 1:15.625.
ESTEBAN OCON :
„Dnes jsem udělal chybu, takže se omlouvám celému týmu za incident a odstoupení ze závodu. Tým nakonec dojel na bodech, jak jsme očekávali, a to je pro naše ambice nejdůležitější. Můj vůz byl příliš poškozený na to, abych byl schopen znovu restartovat i přes veškeré úsilí vynaložené během přerušení závodu. To vše budeme společně analyzovat, abychom se společně vrátili silnější. Dáváme do toho všechno, abychom získali body. Chyby se stávají, ale musíme se posunout vpřed“
PIERRE GASLY :
„Je to dobrý pocit získat svůj první bod v sezoně a tým si to zaslouží vzhledem k práci, kterou jsme v posledních týdnech udělali, abychom zlepšili náš výkon. Monako je místo plné příležitostí, zejména v kvalifikaci, a my jsme je využili, když jsme se letos poprvé dostali do Q3. Kdybychom tuto třetí část maximalizovali, pravděpodobně bychom měli na dosah více bodů. Na spoustu věcí se podíváme jako tým. Po červené vlajce se závod obešel bez incidentů a my jsme se museli starat o pneumatiky a tempo až do šachovnicové vlajky, kde byl konečný výsledek zaslouženým bodem pro tým.“
BRUNO FAMIN, ŠÉF TÝMU:
„Dnešní výsledek byl hodně ovlivněn včerejší kvalifikací a skončil pro nás bodem. Pocity zůstávají smíšené. V sobotu jsme pravděpodobně nemaximalizovali kvalifikaci, ale nedělní výsledek je jasně pozitivní, když se podíváte na to, kde jsme skončili v pátek. Jako tým se na incident mezi našimi dvěma vozy podíváme a budeme ho řešit interně v soukromí. Musíme se vyvarovat situací, které by mohly ohrozit tým. „
Zdroj: BWT Alpine F1 Team