F1: Předsezónní testování 2021 Předsezónní test, 1. den

Tým Mercedes-AMG Petronas F1 dokončil první den předsezónního testu 48 kol.Problém s převodovkou v dopoledních hodinách zbrzdily pokrok týmu Mercedes-AMG Petronas F1 v den prvního předsezónního testování v Bahrajnu, ale odpolední průběh pomohl obnovit některé z testovacích a vývojových cílů pro tento den.

Mercedes-AMG Petronas F1

Datum:                                pátek 12. března 2021

Pilot:                                    Valtteri Bottas (AM), Lewis Hamilton (PM)

Okruh:                                  Bahrain International CircuitCircuit

Délka:                                   5,412 km

Dokončené okruhy:                 Valtteri 6, Lewis 42, Celkem 48

Celková vzdálenost :               Valtteri 32,47 km, Lewis 227,304 km,  Celkem 259 774 km

Nejlepší čas na kolo:                Valtteri 1: 36,850, Lewis 1: 32,912

 

První den předsezónního testování 2021

  • Valtteri byl v dopoledním tréninku první, ale jeho počáteční jízda byla narušena problémem s převodovkou v prvním kole. Finský pilot po výměně převodovky dokončil dalších 5 kol a shromáždil aerodynamická data.
  • Lewis se v odpoledních hodinách vydal na trať, absolvoval 42 kol, prozkoumával různé změny nastavení a odškrtl si několik testovacích položek a postupů.
  • Pohonné jednotky Mercedes-Benz dnes dokončily celkem 1 721 km
  • Zítra bude v dopoledních hodinách pilotovat Mercedes-AMG F1 W12 E Performance Lewis , odpoledne pak Valtteri
Předsezónní testování Bahrain 2021

Valtteri Bottas

Celý tým se těšil na rozjezd, ale v zaváděcím kole jsme si všimli problému s převodovkou, takže jsme museli problém lokalizovat a vyměnit převodovku, což zabere dost času. Teprve na konci dopoledního části jsme se mohli vrátit v několika dalších kolech  před červenou vlajkou. Celkově pro mě šest kol, všechna s aero rakes na autě, takže dnes  to nebyl ideální start. V posledních letech byly věci do značné míry neprůstřelné, takže to není známá zkušenost. Dobrá věc je, že pokud letos zmeškáte jízdu, můžete to dohnat kvůli omezení počtu kilometrů v souvislosti s efektivitou nákladového limitu. Jsem si jistý, že se můžeme zlepšit, a těším se na dva dobré víkendové dny.

 

Lewis Hamilton

Dnes rozhodně nebyl náš nejlepší jeden, ale proto jsme zde, abychom vše vyzkoušeli. Každý pracoval extrémně tvrdě, aby nás sem dostal. Ráno jsme měli ten problém, který byl pro Valtteriho velmi nešťastný, pokud jde o ztrátu času na trati a tým tvrdě pracuje, aby se pokusil pochopit, co to bylo. Myslím, že odvedli skvělou práci, aby auto dali dohromady. Druhá část nebyla bez výzev, ale naším úkolem je najít řešení problémů, kterým musíme čelit. Nikdy jsem tu neviděl písečnou bouři za všechny ty roky, co jsem na tomto okruhu jezdil. Písek se pohyboval jako když padá déšť. Písek na pneumatikách není dobrý pro jejich životnost a získat konzistenci na dlouhých jízdách je obtížné. Za jedno kolo to není nejhorší, ale v tomto ročním období potřebujete spoustu kol, abyste získali data. Nezbývá nám nic jiného, ​​než přijmout pozitiva. Vzpomínám si, že v roce 2007 jsem během testování strávil v autě 10 dní  a teď je to čím dál méně. Před prvním závodem jsme v autě jen den a půl, s různými pneumatikami a různými aerodynamickými úpravami, takže to není snadné. Rád bych ale byl přesvědčen, že moje devítiletá zkušenost s tímto týmem nám pomůže z toho vytěžit maximum.

 

 

Andrew Shovlin

Dnes to nebyl dobrý start do sezony. Celé dopoledne jsme s Valtterim ztratili víceméně pro problém s převodovkou a naše pracovní vytížení přes oběd znamenalo, že jsme odpolední část s Lewisem zahájili později. Jakmile se rozběhla, bylo jasné, že jsme auto neměli ve správném vyvážení, a zatímco jsme během dne udělali nějaký pokrok, nejsme spokojeni s tím, jak se auto chová, a je celkem jasné, že na něm musíme ještě pracovat . V našem testovacím programu jsme docela pozadu a potřebujeme najít více rovnováhy a rychlosti, ale zbývají nám dva dny  a to je příležitost ke zlepšení.

 

 

Zdroj a foto: Mercedes AMGF1