MITSUBISHI ASX nové generace – nabídka spalovacích motorů i elektrifikovaných pohonů

  • Pro nové ASX bude k dispozici pět benzínových motorů a elektrifikovaných pohonů vyvinutých pro evropské trhy
  • Široké rozpětí výkonů s nízkou spotřebou paliva a emisemi CO2 v souladu s požadavky zákazníků
  • ASX nové generace bude odhaleno v září 2022 – zahájení prodeje je naplánováno na jaro 2023

Mitsubishi ASX nové generace

Společnost Mitsubishi Motors Europe dnes potvrdila nabídku pohonů pro ASX nové generace.

Široká nabídka vyspělých pohonných ústrojí, vyvinutých speciálně pro evropské trhy, je sladěna s potřebami evropských zájemců o městská SUV – od nízkých emisí a spotřebu paliva až po výkony.

Základem je pokrokový benzínový motor 1,0 litru s přeplňováním, který se bude nabízet se šestistupňovou manuální převodovkou.

Pro zákazníky požadující vyšší výkon je k dispozici přeplňovaná jednotka 1,3 litru s přímým vstřikováním ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou, nebo sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou (7DCT).

ASX nové generace bude prvním evropským modelem značky Mitsubishi s plně hybridním pohonem (HEV). Ten kombinuje benzínovou jednotku 1,6 litru se dvěma elektromotory a automatickou vícerežimovou převodovkou typu „dog gearbox“.

Plug-in hybridní provedení

Vrcholem modelové nabídky bude plug-in hybridní provedení (PHEV). Systém PHEV, zahrnující benzínový motor 1,6 litru ve spojení se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 10,5 kWh, je v segmentu B-SUV v rámci automobilové aliance Renault-Nissan-Mitsubishi jedinečný; Mitsubishi ASX nové generace tak kráčí ve šlépějích plug-in hybridních SUV Outlander PHEV a Eclipse Cross PHEV.

  • 1,0 MPI-T: přeplňovaný benzínový tříválec s vícebodovým vstřikováním.
  • Šestistupňová manuální převodovka. Výkon: 91 k. Emise CO2: 132–136 g/km.
  • 1,3 DI-T: přeplňovaný benzínový čtyřválec s přímým vstřikováním.
  • Šestistupňová manuální převodovka. Výkon: 140 k. Emise CO2: 130–134 g/km.
  • Sedmistupňová dvouspojková převodovka (7DCT). Výkon: 158 k. Emise CO2: 131–137 g/km.
  • 1,6 Hybrid (HEV): benzínový motor 1,6 litru se dvěma elektromotory a baterií o kapacitě 1,3 kWh v kombinaci s automatickou převodovkou
  • Výkon (spalovací motor): 145 k. Emise CO2: 107–113 g/km.
  • 1,6 litru Plug-in Hybrid (PHEV): dva elektromotory a baterie o kapacitě 10,5 kW/h v kombinaci s benzínovým motorem 1,6 litru a automatickou převodovkou. Výkon (spalovací motor): 160 k. Emise CO2: 30–31 g/km.

 

POZNÁMKA:

Hodnoty výkonu a emisí CO2 se měří v souladu s metodikou WLTP; údaje jsou pouze předběžné a podléhají konečné homologaci.

Nové ASX bude postaveno na podvozkové platformě CMF-B automobilové aliance Renault-Nissan-Mitsubishi a vyrábět se bude ve španělském závodu Valladollid automobilky Renault

Komentuje Frank Krol, prezident a generální ředitel Mitsubishi Motors Europe:

„ASX nové generace je vysoce konkurenceschopným produktem s řadou velmi konkurenceschopných pohonů. Zákaznické požadavky v evropském segmentu malých SUV jsou typicky různorodé, a proto je důležité, aby stejně různorodá byla i naše produktová nabídka, a my tak byli schopni zákazníkům vycházet vstříc. Jsme si jisti, že právě to je případ nového ASX, všestranného SUV s nejmodernějšími benzínovými, hybridními a plug-in hybridními pohony.“

Mitsubishi ASX 4WD benzín+LPG na silnicích vás nezklame a doveze vždy za každého počasí k cíli