GASTRONOMIE

Pilsner Urquell si připomene 179. výročí první várky vědomostní hrou, výherce odmění pivem na rok zdarma

Značka Pilsner Urquell připravila ke svému 179. výročí netradiční oslavu v podobě městské vědomostní hry. Po celé Plzni budou rozestavěny panely s otázkami spojenými s plzeňským ležákem, na které budou účastníci hry odpovídat pomocí mobilního telefonu. Absolutní vítěz soutěže získá pivo na rok zdarma.

Read More

Novou mediální agenturou Plzeňského Prazdroje je Starcom

Po devíti letech mění Plzeňský Prazdroj svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom, která nahradí dosavadní Wavemaker.

Read More

Marketér roku je z pivovaru Bernard

Velký modrý delfín, hlavní cena 16. ročníku soutěže Marketér roku, je v Humpolci. Jeho čerstvým držitelem se stal ředitel marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták. Česká marketingová společnost cenu udělila „za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci Svět se zbláznil, držme se, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.“ Cenu obdržel v roce […]

Read More

Oslavte české jablko se značkou Fit

Podzim už je skoro za dveřmi a užíváme si příjemné a hřejivé paprsky babího léta. Pomalu se blíží čas barevných listů a naplno jsme se také vrhli do sklizně zahradního ovoce. Vždyť jaký by to byl podzim bez hrušek, švestek a především jablíček?! Také patří jablka mezi vaše oblíbené druhy ovoce? To je dobře, protože pravidelná konzumace těchto plodů sebou nese mnohé benefity. Pokud chcete mít toto ovoce vždy po ruce, nezapomeňte si při příštím nákupu do vozíčku přidat oblíbené produkty od značky Fit, vyrobené z českých jablíček – Sušené jablečné kostičky a Sušené jablečné kroužky.

Read More

FOR GASTRO & HOTEL 2021: Inspirace pro oživení podnikání i nové technologie a produkty

 Pohostinství i jeho přidružená odvětví utrpěly za období pandemie velké ztráty a patří mezi nejpostiženější obory. Veletrh hotelového a restauračního zařízení, potravinářství a gastronomie FOR GASTRO & HOTEL pomůže nejen nabrat podněty, jak znovu oživit podnikání v tomto oboru, ale také představí nejnovější trendy a technologie. Pro inspiraci je možné si zajít ve dnech 7. až 9. října do PVA EXPO PRAHA. Jaké zajímavosti veletrh nabídne? Oficiálními vozy veletrhu jsou automobily značky FORD.

Read More

Startuje největší amatérský šipkařský turnaj v ČR, hraje se o čtvrt milionu korun

Pivovar Gambrinus organizuje největší amatérský šipkový turnaj v České republice. Šipky jsou ve světě stále populárnějším sportem, hraje je více než 50 milionů lidí. Zájem o šipky roste i v Česku, a to především v poslední době díky úspěchům českého šipkaře Karla Sedláčka. Do největšího amatérského turnaje Gambrinus Cup se zapojí stovky hráčů ve více než 400 hospodách.

Read More

Pivovary Staropramen získaly na dvou degustačních soutěžích 8 medailí

Historický úspěch zaznamenaly Pivovary Staropramen na odborné degustační soutěži Pivo České republiky. Jejich piva obsadila všechny medailové pozice a zcela ovládla kategorii světlých výčepních piv. Na soutěži Česká pivní pečeť se dařilo také pivním mixům, když získala první a druhé místo v kategorii míchaných nápojů z piva. S celkovým ziskem 3 prvních, 2 druhých a 3 třetích míst se Pivovary Staropramen zařadily mezi nejúspěšnější pivovary letošního ročníku českobudějovických soutěží.

Read More

Holba Šerák zabodoval v soutěži České pivo. Ovládl kategorii jedenáctek.

Vlajková loď hanušovického pivovaru – Holba Šerák – dominovala v kategorii jedenáctek v prestižní degustační soutěži České pivo. Ta se tradičně koná na konci září. Organizátorem je Český svaz pivovarů a sladoven, odborným garantem Výzkumný ústav pivovarský a sladařský. Dalším úspěchem pivovaru Holba je třetí místo Holby Premium v kategorii světlý ležák.

Read More

Tradiční Cyrilovy brambůrky uvádí nový obal. Český výrobce s ním chce expandovat do retailových sítí.

 Rodinná firma Krajči plus ze Slovácka, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, chce dobýt další kus trhu. Použije k tomu nový obal svého vlajkového produktu Cyrilovy brambůrky. Prémiový sáček nepropouští světlo a řemeslné Cyrilovy brambůrky v něm vydrží déle čerstvé, aniž by bylo nutné do výrobku dávat jakékoliv konzervanty. Kombinací prémiového designu a delší trvanlivosti se firma chce dostat do dalších maloobchodních řetězců.

Read More
YouTube
Share