STARTING GRID – startovní rošt velké ceny Azerbajdžánu F1 roku 2019
Pos | No | Driver | Time | |
1. řada
|
||||
1 | 77 | 1:40.495 | ||
2 | 44 | 1:40.554 | ||
2. řada |
||||
3 | 5 | 1:40.797 | ||
4 | 33 | 1:41.069 | ||
3. řada |
||||
5 | 11 | 1:41.593 | ||
6 | 26 | 1:41.681 | ||
4. řada |
||||
7 | 4 | 1:41.886 | ||
8 | 7 | 1:43.068 | ||
5. řada |
||||
9 | 16 | – | ||
10 | 55 | 1:42.398 | ||
6. řada |
||||
11 | 3 | 1:42.477 | ||
12 | 23 | 1:42.494 | ||
7. řada |
||||
13 | 20 | 1:42.699 | ||
14 | 18 | 1:42.630 | ||
8. řada |
||||
15 | 8 | 1:43.407 | ||
16 | 27 | 1:43.427 | ||
9. řada |
||||
17 | 63 | 1:45.062 | ||
18 | 99 | 1:42.424 | ||
10. řada |
||||
19 | 88 | 1:45.455 | ||
20 | 10 | 1:41.355 |
* Note – Giovinazzi penalised 10 places for use of additional power unit element. Gasly required to start from pit lane after being excluded from qualifying for fuel flow infringement and as penalty for ignoring weighbridge call in FP2. Kubica required to start from pit lane after taking on new-spec parts after qualifying. Raikkonen required to start from pit lane after being excluded from qualifying for failing front wing deflection test.
- Poznámka – Giovinazzi potrestal 10 míst za použití dodatečného prvku výkonové jednotky.
- Gasly startoje z pit lane poté, co byl vyloučen z kvalifikace pro porušení průtoku paliva a jako pokuta za ignorování volání váhového testu v P2.
- Kubica po startu po kvalifikaci musel startovat z pit lane.
- Raikkonen musí startovat z pit lane poté, co byl vyloučen z kvalifikace pro selhání zkoušky průhybu předního křídla.