Formule E oznamuje mezinárodní partnerství s mediálním domem Red Bull v regionu DACH

  • Strategické partnerství s novou divizí Red Bull Media House, Brand Studio Sports, má za cíl zvýšit povědomí a dosah Formule E v Německu, Rakousku a Švýcarsku (DACH) a zaměřit se na lokalizovaný živý obsah, nejdůležitější momenty závodů a redakční obsah, což fanouškům poskytne lepší přehled a pokrytí v průběhu celé sezóny
  • Fanoušci budou moci sledovat živé závody všech 16 závodů mistrovství světa ABB FIA Formule E už 7. prosince v São Paulu.

Strategické partnerství s Red Bull Media House

Formule E oznámila vzrušující nové strategické partnerství s Red Bull Media House s cílem posílit stopu série a urychlit růst v regionu DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko). Partnerství začíná v době, kdy plně elektrická série vstupuje do své éry GEN3 Evo pro 11. sezónu, kde mají její nové závodní vozy schopnost pohonu všech kol a zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhých 1,82 s, což je o 30 % rychleji než vůz F1.

Divize Brand Studio Sports společnosti Red Bull Media House

Nově založená divize Brand Studio Sports společnosti Red Bull Media House využije své odborné znalosti ke zvýšení pozice značky Formule E a strategie lokalizovaného obsahu v celém regionu s cílem urychlit povědomí a růst v průběhu sezóny a v celém mediálním ekosystému DACH. 

Partnerství se zaměří na produkci obsahu a projektový management, aby se udržitelně zvýšilo povědomí o značce seriálu pomocí lokalizovaného přístupu, a to distribucí živého a dalšího obsahu na platformy, jako jsou: DF1, partner Formule E pro volně vysílané vysílání, a DAZN, globální lídr v oblasti sportovního streamování, mezi mnoha dalšími mediálními a digitálními partnery. O Formuli E bude informovat také BILD, jedno z nejvýznamnějších a nejčtenějších německých médií.

V nadcházející sezóně čítající 16 závodů bude Formuli E na každém závodě doprovázet specializovaný produkční tým, který bude poskytovat jednotný televizní přenos v německém jazyce pro všechny mediální partnery v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Kromě toho bude tým vytvářet exkluzivní nejdůležitější příběhy, které odrážejí jedinečné perspektivy publika DACH a zajišťují emocionálně rezonující a regionálně specifické vyprávění. 

Sběr obsahu začal při předsezónním testu Formule E v Madridu, kde společnost Brand Studio Sports vytvořila řadu profilových článků aktuálního mistra světa Formule E z 10. sezóny, Pascala Wehrleina, který spolu s dalšími německy mluvícími týmy a jezdci jezdí za TAG Heuer Porsche Formula E.

Aarti Dabas, mediální ředitel Formule E:

„Jsme potěšeni, že můžeme spolupracovat s Red Bull Media House na urychlení růstu Formule E v regionu DACH. Díky tomuto partnerství bylo umožněno přidání předních platforem v regionu BILD a DAZN k našemu stávajícímu partnerství s DF1 a spuštění Red Bull TV v roce 2025. DACH je klíčovým regionem pro růst našeho šampionátu a toto strategické partnerství s Red Bull Media House je významným krokem v naší strategii zpřístupnit naše závody fanouškům na různých platformách a využívat špičkový obsah a inovativní vyprávění příběhů, abychom přiblížili  napětí z Formule E našemu německy mluvícímu publiku.“

David Morgenbesser, CCO Media Brands v Red Bull Media House:

„Jsme velmi potěšeni důvěrou, kterou Formule E vložila do naší nové divize, a společnou vizí, která s ní přichází. S naším Brand Studio Sports budeme komplexně poskytovat poradenství Formuli E v oblasti mediálních práv a poradenství, produkce obsahu a projektového managementu pro region DACH. Kromě hloubkových analýz a vývoje nových konceptů vytváříme bezprecedentní obsah s interními týmy a odborníky z Red Bull Media House, jehož cílem je ještě více proslavit Formuli E v německy mluvícím regionu prostřednictvím různých mediálních kanálů.“

Alice Mascia, generální ředitelka DACH a marketingová ředitelka skupiny DAZN:

„S ABB FIA Formulí E přidáváme do našeho stále rostoucího sportovního portfolia jednu z nejinovativnějších a nejperspektivnějších závodních sérií na světě. Kombinace vysoké rychlosti, městského vkusu a udržitelnosti nadchla fanoušky po celém světě. Jsme rádi, že nyní můžeme tento jedinečný zážitek přinést také našim zákazníkům v Německu, Rakousku a Švýcarsku živě na DAZN.“

Fanoušci v Německu, Rakousku a Švýcarsku budou moci sledovat živé závody všech 16 závodů mistrovství světa ABB FIA Formule E na volně vysílaných kanálech DF1 a blue a při zahájení sezóny v São Paulu 7. prosince.

Během 10. sezony si živé přenosy ze závodů Formule E naladilo více diváků než kdykoli předtím. Celosvětová kumulativní televizní sledovanost Formule E celosvětově vzrostla o 35 % na 491 milionů, přičemž závod v Monaku přinesl nejvyšší počet diváků v historii Formule E (40 milionů). Seriál také zaznamenal nárůst své globální fanouškovské základny na průměrných 374 milionů za sezónu, což je nárůst o 23 % oproti předchozí sezóně.

 

Zdroj: ABB FIA Formula E

 

Kalendář závodů Formule E na rok 2025