Značky PUMA a Maybelline New York obohatí trh make-upů limitovanou edicí kolekce inspirované sportem

Globální sportovní značka PUMA a Maybelline New York, světová značka make-upů č. 1, spolupracují na zavedení své první kolekce PUMA x Maybelline ve speciální edici, která spojuje krásu, módu a sport do jedné vysoce kvalitní kolekce make-upu.

Spolupráce značek PUMA a Maybelline v oblasti make-upu byla zaměřena na životní styl typu „vždy v akci“ a „zkusit vše“ tzv. generace Z a s ohledem na mileniály. V souvislosti se zalíbením těchto generací ve sportovním odpočinkovém stylu se značka Maybelline spojila se společností PUMA – přední značkou ženského sportovního oblečení – a vytvořila kompletní vysoce kvalitní kolekci make-upů inspirovanou stylem ulice. „Naše mladá spotřebitelka dnes dává přednost aktivnímu životnímu stylu, ať už jde o kariéru, fitness nebo osobní život. Je vždy na cestách, nikdy se nezastavuje a potřebuje vysoce kvalitní výrobky, které s ní udržují krok,“ řekla Trisha Ayyagari, zástupkyně generálního ředitele Maybelline New York. „Kolekce PUMA x Maybelline byla vytvořena právě s tímto účelem.“

12dílná kolekce PUMA x Maybelline, vyrobená v nejnovějších dlouhotrvajících technologiích, obsahuje voděodolnou řasenku pro celodenní maximální objem řas, metalický zvýrazňovač pro působivý efekt chromu a oblíbenou dlouhotrvající matnou tekutou rtěnku Super Stay Matte Ink v nových odstínech limitované edice. Značka Maybelline navíc ke svým nabídkám představí dvě nové duo oční linky, novou dlouhotrvající matnou a metalickou, pro celodenní a také noční zkrášlení, stejně jako vodotěsnou barevnou a lesklou konturovací tužku pro začervenání líček. Víceúčelové formáty produktů se dodávají ve snadno přenositelném elegantním obalu a usnadňují dosažení úplného make-upu nebo rychlé úpravy po tréninku. Adriana Lima, dlouhodobá prezentační modelka značky Maybelline a nejnovější propagátorka značky PUMA, nejvíce známá svou vášní pro atletiku, módu a krásu, a jako globální ikona stylu, bude tváří nové kampaně.

Partnerství s největší značkou make-upu na světě za účelem vytvoření jedinečné, neočekávané a univerzální make-upové kolekce, bylo samozřejmostí. PUMA vždy usiluje o sloučení módy a sportu a tato spolupráce tento cíl splňuje. „Tato kolekce skutečně zosobňuje místo, kde se tělocvična setkává s přehlídkovým molem, což je cíl, o který usilujeme ve všem, co děláme pro naše zákazníky,“ řekl Adam Petrick, globální ředitel značky a marketingu společnosti PUMA. „Věříme, že tato naše první spolupráce umožní ženám značky PUMA Women bezproblémový přechod z tělocvičny na ulici a poskytne jim nástroje, které jim umožní vypadat a cítit se nejlépe.“

„Značky PUMA a Maybelline jsou synonymem pro trendové a vysoce kvalitní produkty,“ řekl Leonardo Chavez, prezident globální značky Maybelline New York. „Spolupráce společnosti Maybelline se značkou PUMA zpřístupňuje inovativní make-up inspirovaný uličním stylem všem zákazníkům na celém světě a doplňuje jejich náročný životní styl v neustálém pohybu.“

Dostupnost kolekce PUMA x Maybelline v obchodech a online se liší podle trhu. Více informací naleznete na svých lokálních webových stránkách Maybelline.com

O značce Maybelline New York

Maybelline New York je vedoucí světová kosmetická značka, dostupná ve více než 120 zemích. Úkolem Maybelline New York je nabízet inovativní, dostupnou a uživatelsky přívětivou kosmetiku pro každou ženu, čehož dosahuje kombinací technologicky pokročilých přípravků s odborností odpovídající nejnovějším trendům a atmosféře New Yorku. Více informací naleznete na webových stránkách www.maybelline.com.

Dle směrnic společnosti L’Oréal USA zveřejněte, pokud jste obdrželi bezplatný produkt k posouzení.

 

O značce PUMA

PUMA je jednou z předních světových sportovních značek, která navrhuje, vyvíjí, prodává a distribuuje obuv, oděvy a doplňky. Společnost PUMA již 70 let neúnavně prosazuje sport a kulturu prostřednictvím vytváření rychlých produktů pro nejrychlejší sportovce na světě. PUMA nabízí kvalitní produkty inspirované sportovním životním stylem v kategoriích, jako je fotbal, běh a trénink, basketbal, golf a motorové sporty. Spolupracuje s renomovanými designéry a značkami, které zprostředkovávají vliv sportu na kulturu a módu ulice. Společnost PUMA Group vlastní značky PUMA, Cobra Golf a Dobotex. Společnost distribuuje své výrobky ve více než 120 zemích, zaměstnává více než 13 000 zaměstnanců po celém světě a sídlí v Herzogenaurachu v Německu. Sledujte @PUMA pro další zprávy o produktech. Nejnovější zprávy společnosti PUMA naleznete na webových stránkách about.puma.com.