Život dětem, o.p.s. spolu s řetězcem Lidl už pojedenácté vyzývá „Darujte Srdce dětem“. Pomůžete tím vážně nemocným dětem

 Dnes odstartuje ve všech obchodech společnosti Lidl již jedenáctý ročník tradiční sbírky na pomoc vážně nemocným dětem Srdcem dětem. Stejně jako v předešlých letech si zákazníci řetězce mají možnost u pokladen zakoupit za minimální cenu třiceti korun samolepku ve tvaru srdíčka a pomoci tak vážně nemocným dětem, které se bez nás ostatních neobejdou. Sbírka potrvá do 14. listopadu.

 

„Jsme nesmírně vděčni, že se sbírka Srdce dětem stala již tradiční předvánoční sbírkou společnosti Lidl a děkujeme všech laskavým zákazníkům, kteří v průběhu následujících 14 dnů nemocným dětem přispějí, děkujeme společnosti Lidl a všem jejím obětavým zaměstnancům za realizaci sbírky, která je opravdu velmi náročná.  V obchodech v celé republice jsou umístěny plakáty s konkrétním dítětem z daného regionu, kterému jsme z loňské sbírky pomohli, aby zákazníci viděli, jak je jejich podpora důležitá,“ říká Maria Křepelková, ředitelka Života dětem, o.p.s.

 

Podle slov Marii Křepelkové díky dárcům, kteří si v minulých deseti letech u pokladem Lidlu zakoupili předměty se symboly reprezentující organizaci Život dětem a společnost Lidl, bylo možné podpořit bezmála šest tisíc rodin po celé České republice, které se starají o vážně až nevyléčitelně nemocné děti.

 

„Jen v loňském roce se i přes výrazná omezení způsobená pandemií nemoci covid-19 podařilo díky štědrosti spoluobčanů a společnosti Lidl získat pro takto nemocné děti 39 milionů korun. Získané prostředky obecně prospěšná organizace Život dětem věnovala na nákup zdravotnických pomůcek postižené, na pořízení rehabilitačních kapacit, asistenčních služeb či v neposlední řadě na ozdravné pobyty pro potřebné děti a rodiny, které se o ně starají,“ pochvaluje si s vděčností v hlase Maria Křepelková.

 

I v letošním roce mohou zákazníci zakoupené srdíčko nalepit do velkého srdce ve výloze a zástupci organizace Život dětem i maloobchodního řetězce Lidl věří, stejně jako loni budou tato obrovská srdce těmi malými přeplněna a budou důkazem, že zákazníkům nejsou osudy nemocných dětí lhostejné. Podle Marii Křepelkové si všichni bez rozdílu zaslouží velký dík jak od rodičů, kteří s velkou láskou, oddaností a obětavostí o své děti pečují, tak od všech organizátorů sbírky.

Přispět budou moci i ti, kteří cestu do obchodu Lidl mít nebudou. Život dětem přichystal pro takové dárce možnost zapojit se do sbírky prostřednictvím webové stránka Srdce dětem. Stránka nenabízí případným dárcům jen možnost přispět formou zakoupení virtuálního srdíčka, ale i představení jednotlivých dětí, kterým sbírka pomáhá, v reportážích.

„V loni jsme všichni napjatě čekali, jak sbírka Srdce dětem dopadne. Bylo to velmi těžké období a nikdo nevěděl, jaká další opatření přinese.  Letos jsme na tom o něco lépe, ale situace stále není dobrá. Navíc přišlo velké zdražování, které pochopitelně dopadá na úplně všechny, ale nejvíce na rodiny s nemocnými dětmi, které musejí zajistit nejen běžný chod domácnosti, ale navíc mnoho nejrůznějších pomůcek nebo jen potravinových doplňků pro své děti. Proto se v naději na pochopení a laskavou podporu obracíme na všechny, otevřete svá srdce a pomozte těm, kteří to opravdu potřebují. Děkujeme!,“ uzavírá za Život dětem ředitelka Maria Křepelková.