Praha vítězí ve facebookové komunikaci nad světovými metropolemi

Metropole v roce 2017 uhájila svoji pozici mezi nejlépe na Facebooku komunikujícími městy světa z hlediska celkové interakce a její stránka @Praha.eu za sebou opět nechala města jako New York, Videň, Tokio, Barcelona, Chicago, Las Vegas, Miami, Sydney, Philadelphie, Dallas, Glasgow či Kodaň. Zároveň se úspěšně podařilo sloučit instagramové účty Prahy a Pražské informační služby. Nově vzniklý účet @cityofprague v prosinci dokonce předskočil v interakci i oficiální účet města Paříže.



Dostat se mezi elitu je těžké, ale mnohem těžší je se v ní udržet. Facebook @Praha.eu je z hlediska interakce stránky mezi elitou už třetím rokem. Metropoli s tím pomáhají především fanoušci. Dokázali vytvořit úžasnou komunitu dávající důležitou zpětnou vazbu ke všem hlavním tématům, které Praha řeší. Oproti ostatním městům se komunikace hlavního města liší právě v tom, že se nesnaží Prahu ukazovat jen jako překrásné město, ale že se snaží využít potenciál sociálních sítí na maximum právě získáváním zpětné vazby od lidí. Nikdo totiž nezná Prahu tak, jako ti, kteří se v něm každý den pohybují a vědí o každém jejím nedostatku.



Booking.com

Velkým úspěchem je také sloučení instagramových účtů Prahaeu a prague.eu, z nichž první dříve patřil hlavnímu městu a druhý Pražské informační službě. O tom, že se jednalo o krok správný směrem, svědčí například fakt, že se v prosinci podařilo předstihnout i Paříž, která je v oblasti sociálních sítí velkých měst suverénním světovým lídrem.