Nová kampaň Českých drah přijíždí z Havasu


Na začátku nového roku přivítala komunikační agentura Havas Prague nového klienta – České dráhy. Po několika menších taktických kampaních teď přichází s novým kreativním konceptem, ve kterém poprvé figuruje i nová tvář Českých drah, Ondřej Vetchý. Jedna z nejvýraznějších hereckých osobností a legenda českého filmu vystupuje ve dvou patnáctivteřinových spotech ilustrujících jednoduchost a výhody nákupu jízdenek online.

 Nová kampaň bude od poloviny března do konce dubna nasazená na vybraných serverech od YouTube přes ČSFD a Uložto až po Seznam či Stream. Ve dvou odlehčených scénkách z kuchyně hrdina kampaně ukazuje, že koupit si jízdenky přes e-shop nebo aplikaci Českých drah Můj vlak zvládne opravdu každý a nemusí být žádný mistr světa amoleta. Cílem nové komunikace je zvýšit počet nákupů přes e-shop i počet uživatelů aplikace a zároveň ukázat, že online nákup jízdenek je výhodnější alternativou k nákupu u pokladny.

Za konceptem stojí kreativní tým Havasu pod vedením Petra Čecha a Jakuba Koláříka s Art Directorem Pavlem Slováčkem a Copywriterem Zdenkem Buchtelou. Brand team tvoří Lenka Beránková a Tereza Kudrličková.

Spoty v režii Tomáše Bařiny vznikly v produkci Boogie Films a hudbou Antonína Dvořáka je doprovodil mistr zvuku Ondřej Dvořák.

Havas zvítězil ve výběrovém řízení, které vyhlásila společnost České dráhy v listopadu roku 2018. Tendr bylo realizován pod záštitou AKA a ČD oslovily celkem osm komunikačních agentur. Spolupráce je uzavřena na rok 2019 s opcí na další dva roky.