MAGU po roce působení spouští udržitelnou službu MAGU+

Před necelým půl rokem se společnost MAGU působící na poli funkčních potravin přestěhovala do velkokapacitních výrobních prostor. Obliba MAGU se dá nyní vyčíslit počtem prodaných lahví měsíčně, kterých je aktuálně 45 000, avšak další zájemci se občasně těší na čekacích listinách. Neustále rostoucí poptávka donutila výrobce k postupnému navyšování výrobních kapacit s plánem přiblížit se kapacitě 100 000 vyrobených lahví měsíčně začátkem příštího roku. Společnost také přichází s výhodami pro vracející se zákazníky. Chce klást důraz na udržitelnost a pomocí služby MAGU+ nabídnout mixování vlastních balení či si pohrát s digitálními tokeny. Aktuálně také portfolio rozšiřuje o dvě nové příchutě – modrou spirulina a černé uhlí.

Cílí na bezodpadovost, navyšuje výrobní kapacitu a přidává nové příchutě

Udržitelně s MAGU+

MAGU jako první foodtech startup v ČR umožní vracejícím se zákazníkům mixovat vlastní obsah balení. „Ten si zákazníci mohou objednávat pomocí nové webové platformy, která umožní nejen libovolně každý měsíc měnit obsah odebíraných produktů, ale i plánovat přesný den doručení,“ představuje nový princip zakladatel MAGU Marek Siwy s tím, že tito klienti budou moct při opětovných objednávkách vracet skleněné lahve a utvářet tak udržitelný řetězec. „Zákazníků, kteří se zapojí, očekáváme do konce příštího roku 5 000 a chceme je ještě podpořit zvýhodněnou cenou produktu a prémiovými edicemi,“ dodává Siwy a doplňuje, že cílem společnosti MAGU je být zcela bezodpadovou značkou. Tento cíl postupně naplňuje, přičemž aktuální počet měsíčně vrácených lahví přesahuje už více jak 15 000. 

 

Neustále vyprodáno

„Ačkoli jsme často nuceni tlumit poptávku pomocí virtuálních čekacích listů, odběry se neustále zvyšují a za rok se vyšplhaly pětkrát až na 45 000 lahví měsíčně,“ odkrývá čísla Marek Siwy. Říjnová maxima prodejů přinutila firmu investovat do zvýšení výrobní kapacity. Plánovaná výrobní linka aspiruje navržením na nejmodernější linku svého druhu, tedy na výrobu nápojů z kombuchy, ve Střední Evropě. „Kapacita bude až 250 000 lahví měsíčně, což nám umožní vstoupit během příštího roku na online slovenský, rakouský a německý trh,“ plánuje zakladatel Marek Siwy.

 

Vlastní NFT i limitované edice

Kromě dlouhodobých plánů se však MAGU věnuje i krátkodobým projektům, kterými jsou například rozšiřování produktového portfolia o dvě prémiové verze kvašených produktů dostupné ve službě MAGU+, a sice modrá edice s modrou spirulinou nebo tmavá edice s černým uhlím. A konečně MAGU plánuje proniknout i do digitálního světa vlastními tokeny, jejichž cílem bude symbolizovat koncept udržitelných lahví.

 

MAGU kombucha

MAGU je český foodtechový startup zaměřující se na kultivaci funkčních potravin. Ve várkách pěstovaný nápoj z kombuchy prodává MAGU především online a rychlost růstu prodejů, ale i počet vracejících se zákazníků podle nadějí majitele dávají příslib k naplnění cíle stát se evropskou jedničkou v nově vznikajícím odvětví.

 

Tradiční kombucha patří díky svým vlastnostem přes dva tisíce let mezi nejoblíbenější přípravky v celostní medicíně. Takzvaný houbový nápoj je živý, bublavý nápoj, který vzniká fermentací slazeného čajového nálevu pomocí probiotických kombucha kultur. V MAGU přemění více než pětitýdenní fermentace původní čajový nálev v živý produkt tvořený miliardami probiotických bakterií, polyfenoly, aktivními enzymy a organickými kyselinami. „Naše kombucha chuťově připomíná kombinaci šampaňského, burčáku a prosecca. A protože nápoje vznikají přírodním způsobem v malých várkách, může se každá lahev prezentovat rozlišným chuťovým podtónem i mírou bublavosti,“ popisuje produkt Siwy. Nápoj poslouží nejen jako ranní očista, ale i na povzbuzení v průběhu dne, či jako funkční nealkoholická alternativa k večerní sklence vína nebo piva. Kombuchu lze zakoupit v příchutích, které kombinují ovocné, zeleninové a bylinné složky.

YouTube
Share