Komerční banka podporuje digitalizaci svých klientů, nově v oblasti e-commerce

Jarní nouzový stav přinesl jeden pozitivní impulz – odstartoval akcelerovanou digitalizaci české ekonomiky. Řada firem a podnikatelů ale nemá požadované možnosti a prostředky k rychlému přechodu do online prostředí. Proto Komerční banka přichází s výjimečnou podporou v oblasti e-commerce, kterou nabízí svým klientům ve spolupráci se třemi renomovanými společnostmi – Shoptet, Alza.cz (společně s Expando) a Webmium.

„Poslední měsíce ukázaly, že online prostředí je důležitým faktorem pro dobře fungující podnikání. Jsme proto rádi, že v Komerční bance můžeme našim klientům usnadnit jejich přechod k online řešením a pomoci jim se v nich orientovat. Naším cílem je podporovat rozvoj našich klientů, a proto jsou pro nás tyto nové možnosti spolupráce, ve snaze nabídnout klientům vhodné řešení na míru, logickým krokem,“ řekl Jan Kubálek, zodpovědný v KB za strategii pro Retailové klienty.



Každá firma nebo podnikatel, nehledě na velikost, čas nebo finance, které má k dispozici, si může vybrat ten nejvhodnější způsob, jakým se pomocí online řešení dostat blíže ke svým zákazníkům. Společnostem s větším objemem prodejů a ambicemi rozšířit svou působnost bude asi nejvíce vyhovovat řešení od Shoptetu, na kterém si sami vytvoří vlastní e-shop, a to přímo na míru svým potřebám. Nově si zákazníci Shoptetu mohou do svých e-shopů připojit také moderní a bezpečnou platební bránu Zaplaceno.cz od Komerční banky.

V případě, že společnost již e-shop má, nebo jen hledá další distribuční kanál, může být nejvhodnější variantou zapojení se do některého online marketplace nebo tzv. dropshipmentu. Tímto způsobem mohou velmi rychle oslovit nové zákaznické segmenty a zároveň jim tržiště nebo distributor může přidat na důvěryhodnosti. Klienti Komerční banky mohou díky partnerství využít kompletní servis od společnosti Alza.cz (marketing, podporu i zákaznický servis) a napojení přes Expando, díky kterému se firma jednoduše připojí do služby Alza Dropshipment.

Menším podnikatelům s lokální působností, kteří prodávají jen několik produktů nebo služeb, bude vyhovovat spíše jednoduché řešení, které umožní prodej prostřednictvím jejich webu, nebo sociálních sítí. Službu Paymium od společnosti Webmium lze snadno implementovat, včetně jednoduchého objednávkového a platebního systému a není potřeba zakládat e-shop.

Všechny tři spolupráce uzavřela Komerční banka se silnými a zkušenými partnery, kteří již mají na českém trhu stálou klientelu a dobré jméno. E-shopové řešení společnosti Shoptet využívá v současnosti již více než dvacet tisíc e-shopů s ročním obratem přes 26 miliard Kč. Společnost Webmium si za roky svého působení rovněž našla své pevné místo na českém trhu a zákazníkům poskytuje služby v oblasti tvorby webů, řešení pro e-shopy a online marketingu. Společnost Alza.cz, největší český e-shop, denně navštíví přes 200 000 zákazníků a nabídka zboží se neustále rozšiřuje. Její technologický partner, společnost Expando, úspěšně připojuje stovky prodejců na lokální i globální marketplacy.