Klienti Energie ČS mohou zdarma využít nové online služby encall pro expresní přechod z DPI tarifů ke standardním dodavatelům energií

Bývalí klienti Energie ČS mohou využít nové online služby encall, která jim zajistí expresní přechod ze stávajících drahých DPI tarifů k novým dodavatelům energií se standardními tržními cenami.

Využití nové online služby na webu www.energie.csas.cz je díky spolupráci encall a České spořitelny pro všechny klienty Energie ČS zdarma. Dosud využívali klienti Energie ČS službu encall pouze po telefonu. Díky novému webovému rozhraní mohou nyní klienti celý přechod realizovat zcela online bez telefonní asistence. V dohledné době budou moci službu encall využít pro expresní přechod všichni bývalí klienti Bohemia Energy.

Nově spuštěný nástroj pro přechod k novému dodavateli energií je plně digitální – klient nemusí nikam chodit ani telefonovat, k získání aktuální individuální nabídky mu stačí pouze počítač a telefon. Pokud se rozhodne pro některou z nabídek, smlouvu uzavře ihned online.

„Po ukončení dodávek energií od Bohemia Energy se nám ve velmi krátké době podařilo nabídnout využití služeb společnosti encall více než 40 tisícům klientů Energie ČS. Každý třetí z nich této možnosti využil a téměř 3 000 bývalých klientů Energie ČS má nyní již smlouvu nebo nabídku smlouvy s novým dodavatelem,” říká Filip Belant, který vede tým péče o bývalé klienty Energie ČS a dodává: „Společnosti encall se při přechodu z DPI na běžný tarif daří klientům snížit měsíční náklady u dodavatele plynu v průměru o více než 40 % a u dodavatele elektřiny o 70-80 %. Brzy se chystáme nový portál pro snadný přechod k novému dodavateli energií spustit i pro všechny bývalé klienty Bohemia Energy.”