Česká spořitelna letošní on-line vánoční kampaní podpoří české výrobce

Pojďme letos společně nakoupit dárky u českých výrobců a udělat tak radost na dvakrát. Tak zní hlavní motto letošní on-line vánoční kampaně, kterou začátkem listopadu spustila Česká spořitelna. Jejím hlavním cílem je podpořit české výrobce, podnikatele a firmy.

„V kampani inspirujeme a vyzýváme: Pojďme společně podporovat a nakupovat vánoční dárky u českých výrobců a dělejme radost na dvakrát – našim nejbližším i českým firmám. Kromě toho, že jsme letos nakoupili vánoční dárky pro klienty a zaměstnance výhradně u českých výrobců, propojili jsme tuto myšlenku a projekt i s nově vzniklou iniciativou Darujeme české Vánoce,“ říká Monika Hovorková, šéfka brandu České spořitelny.

Inspirace na dárky přímo od českých výrobců #darujemeceskevanoce průběžně zveřejňujeme a aktualizujeme na webové stránce k letošním Vánocům. Další tipy a náměty na dárky od českých výrobců sdílíme rovněž na našich profilech na sociálních sítích Facebook či Instagram.

Na přípravě kampaně pro Spořitelnu se podílela kreativní agentura VMLY&R, reklamní spot natočil režisér Adam Vopička.