Český lezec Adam Ondra se stává tváří nápojů DrWitt

Jeden z nejlepších světových lezců Adam Ondra se stává tváří nápojů DrWitt. Značka společnosti Maspex se zaměřuje na vitaminové minerální vody určené pro aktivní lidi a sportovce.

Značka DrWitt přinesla nový impuls do kategorie funkčních vod a je v ní  jedničkou na českém trhu.

V současné době je DrWitt k dostání ve variantách s různými příchutěmi, vitaminy, minerály a dalšími složkami, které jsou hodnotné a prospěšné pro lidské tělo.

DrWitt patří do portfolia potravinářské společnosti Maspex Czech s.r.o., která se zabývá prodejem potravin a nápojů, především 100 % džusů, nektarů, ovocných nápojů, limonád a energetických drinků, které jsou na trhu k dostání pod značkami Relax, Kubík, Nestea, River či Tiger Energy Drink.

Podle Zdeňka Růžka, senior brand manažera ve společnosti Maspex, Adam Ondra ztělesňuje filozofii značky, která má za cíl podporovat aktivní životní styl.

„Mimo jiné díky dlouhodobé spolupráci se sportovci se nám podařilo úspěšně vstoupit do nové kategorie. Spolupráce s Adamem Ondrou je dalším logickým krokem v naší strategii, v rámci, které se chceme i výrazněji spojovat se stále populárnějším sportem,“ říká Zdeněk Růžek.

Čtyřnásobný mistr světa Ondra se objeví na obalech nápojů DrWitt, na televizních obrazovkách poběží od března TV spot, který bude zároveň v on-line médiích.

Kampaň bude doplněna i o outdoorovou komunikaci. Na prodejních místech pak budou k vidění speciální vizuály. Partnerství s ikonou lezeckého sportu bude minimálně dvouleté.

„Spolupráce se značkou nápojů DrWitt si velmi vážím a těším se na ni. O mně se ví, že si hodně hlídám životosprávu a chci být na lezení připravený po všech stránkách. V tomto směru je spojení s DrWitt vynikající – pečlivě jsem zkoumal složení produktů a jsem opravdu rád, že existuje minerální voda s vitaminy, která je vhodná i pro vrcholové sportovce,“ říká 30letý Ondra. „Mám radost i z toho, že se kromě spolupráce se mnou DrWitt rozhodl podpořit také české lezení obecně, když se stal partnerem Světového poháru, který se bude v září konat v Praze. K podpoře domácího publika se tak automaticky přidá i můj partner, což je vždycky příjemné. Věřím, že spojení mezi DrWittem a českým lezením bude maximálně přínosné pro obě strany.“

Značka DrWitt tak navazuje na úspěšná partnerství ve sportu. Dříve byli jeho ambasadory hokejista Jaromír Jágr, slovenský fotbalista Marek Hamšík, v posledních dvou sezonách byl DrWitt dodavatelem nápojů pro českou hokejovou reprezentaci, tuto roli má stále v Extralize ledního hokeje, jejíž je oficiálním partnerem.

„Lezení je dynamický sport, který je mezi fanoušky stále populárnější. A stejně vnímáme značku DrWitt v segmentu sportovních nápojů. Tohle spojení je přirozené a může výborně fungovat pro obě strany,“ říká Petr Hercík, předseda představenstva agentury SPORT INVEST Marketing, která zastupuje Ondru a zároveň je marketingovým partnerem Světového poháru v boulderingu v Praze.

 

 

Více informací o funkčních nápojích DrWitt : https://www.drwitt.cz/