Začněte svůj den stylovou snídaní se sběratelskou kampaní od Alberta

Vstávání je mnohdy náročné, snídaně se nám nechce dělat a pak se odbydeme jen sušenkou. Začátek dne rozhodně nepodceňujte. Ve sběratelské kampani s Albertem se budete na ráno těšit. Ideální den totiž začíná stylovou snídaní. S kuchyňským nádobím z kampaně pro přípravu skvělé kávy či designovým kávovarem nebudete moci dospat.

Sběratelská kampaň od Alberta

V letošní první sběratelské kampani potěší Albert zejména milovníky kávy. Za nasbírané body můžou zákazníci získat designové hrnky na doma i na cesty či sklenice a rychlovarnou konvici. Ve vybraných hypermarketech pak najdou také speciální konvičky na přípravu kávy nebo šálky a hrnek značky Perla. Lákadlem sbírky je kávovar Nescafé Dolce Gusto Infissima. „Ráno dělá den a bez kávy si jej umí představit málokdo. Proto jsme se rozhodli zákazníkům jejich vstávání vylepšit. V naší kampani najdou nejlepší pomocníky na přípravu stylové snídaně,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje „Hrnek a sklenici na přípravu kávy jsme navrhli ve stejném stylu, jako je naše exkluzivní značka kávy Perla, která je u zákazníků velice oblíbená. Spojili jsme je tak s krásný designem, aby si zákazníci doma připadali jako v té nejlepší kavárně.“ 

Nepijete kávu? Nevadí

Vedle designových hrnků a pomocníků pro přípravu kávy si přijde na své každý milovník snídaně. S rychlovarnou konvicí Tefal či zdobenými skleničkami nebo porcelánovým nádobím bude začátek dne opravdovým potěšením. „Chceme, aby zákazníci zdravěji a lépe jedli. S tím se pojí i kvalitní nádobí, díky kterému je bude příprava zdravé a výživné snídaně bavit,“ říká Renata Zákravská.

Průběh kampaně

Za každý nákup v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazníci v obchodech Albert jeden bod. V této kampani sbírají celkem deset bodů, z toho dává dva body Albert jako dárek. Zákazníkům tedy stačí dosbírat jenom osm bodů. Ty pak promění obchodě Albert za nabídku produktů značky Tefal, Guzzini a Kahla a další kuchyňské nádobí či kávovar Nescafe Dolce Gusto se slevou až 90 %. Věrnostní kampaň se na supermarketech a hypermarketech tentokrát liší. Zákazníci najdou v nabídce hypermarketů rozšíření ještě o bílý hrnek, cestovní hrnky, konvice na kávu či šálek s podšálkem značky Perla. Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert potrvá do 16. března 2021, nebo do vyčerpání zásob.

Více informací a přehled produktů naleznete ZDE