Společnost P&G představila na veletrhu spotřební elektroniky CES špičkové inovace, které řeší každodenní hygienu, a to i ve vesmíru

Společnost Procter & Gamble minulý týden na veletrhu CES představila své inovace inspirované spotřebiteli, které mění způsob, jakým lidé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň budují udržitelnější budoucnost se značkami, jako jsou Gillette, Oral-B nebo Tide.

P&G LifeLab

Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. V P&G LifeLab, která probíhala online na webu PGLifeLab.com, se experti z P&G podělili o nejnovější informace týkající se:

  • Speciální edice vyhřívaného holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se první vyhřívaný holicí strojek na světě potkává s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu zabudoval exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojuje péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
  • Oral-B se vrátil na CES s chytrými zubními kartáčky Oral-B Series 4 a 5, které umožňují spotřebitelům lépe se starat o zdraví ústní dutiny, a také s další novinkou pro pokročilou péči o ústní dutinu Oral-B iO 10.
  • Tide snižuje vliv praní prádla na životní prostředí a představil první prací prostředek určený pro praní ve vesmíru, který budou od letošního roku používat astronauti na Mezinárodní vesmírné stanici.
  • P&G Beauty se poprvé od roku 2019 vrátil na veletrh CES s BeautySPHERE: představil svůj koncept Zodpovědná krása (Responsible Beauty), který je pozitivní hnací silou v oblasti péče o krásu po celém světě.

„Ve společnosti P&G neustále usilujeme o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě,“ říká Marc Pritchard, ředitel značek P&G. Dodává: „Jsme nadšeni, že jsme se mohli na veletrhu CES opět virtuálně podělit o to, jak nás spotřebitelé inspirovali k široké škále nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.“

Více informací naleznete ZDE

YouTube
Share