Creative Dock slaví úspěch s neviditelnými rovnátky :beyli a plánuje expanzi do střední Evropy

Služba :beyli, kterou na jaře v Německu a Polsku spustil company builder Creative Dock, přináší na evropské trhy inovativní technologii tzv. neviditelných rovnátek. Obrovský zájem vzbudil vstup :beyli na trh zejména v Polsku, a tak nyní Creative Dock zvažuje strategickou expanzi na další středoevropské trhy. V plánu je také otevření dalších poboček v Německu a ve hře je do budoucna i nizozemský trh.

Neviditelná rovnátka :beyli se vyrábějí z transparentního, biokompatibilního plastu, díky kterému jsou zcela diskrétní. :beyli využívá německou technologii CA® CLEAR ALIGNER, pomocí které se na světě za poslední dva roky vyrobilo již přes 200 000 kusů rovnátek. Místo nepříjemných kovových prvků v podobě šroubů nebo držáků klient nosí neviditelná rovnátka, jejichž tvar se každý týden více přibližuje kýženému výsledku. Rovnátka pro jednotlivé týdny jsou navíc vyrobena z různě silného materiálu. Klient tak začne léčbu s rovnátky z nejjemnějšího materiálu a teprve, až si zuby na rovnátka zvyknou, materiál zesílí a začne na zuby vytvářet větší tlak. Rovnátka lze navíc kdykoli pohodlně vyjmout a vyčistit.

„V USA nebo západní Evropě už neviditelná rovnátka jako diskrétní alternativa k těm klasickým platí za standardní produkt, ve střední Evropě jsou zatím málo známou záležitostí. To jsme se rozhodli změnit,“ vysvětluje Kateřina Mikulková, která se stará o mezinárodní marketing značky :beyli. „Před čtyřmi měsíci jsme začali diskutovat nad tím, ve kterých zemích projekt spustíme, a nakonec volba padla na Německo a Polsko.“

Z amerického trhu na evropský

Projekt od počátku vznikal na mezinárodní úrovni, nejvýrazněji se na jeho přípravě podílely pražská, mnichovská a varšavská pobočka Creative Docku. „Velkou výzvou pro nás bylo hledání způsobu, jak systém neviditelných rovnátek přenést z relativně uvolněných podmínek Spojených států na evropský trh, který je více regulovaný. Byla k tomu potřeba důsledná právní analýza,“ popisuje CEO :beyli Philippe Dahmen.

 

Jednoduchá a efektivní služba, která vychází vstříc potřebám zákazníků, je výsledkem unikátního inovativního procesu. Bylo například nutné vytvořit platformu, v rámci které :beyli spolupracuje s místními stomatology a ortodontisty. A také vyřešit otázku, zda mají zákazníci docházet osobně do studia, nebo zda celý proces absolvují pouze online. První varianta se ukázala jako vhodnější z právního hlediska, ale také s ohledem na komfort klientů a budování důvěry.

Studio, zubař a pak už jen kurýr

První dvě studia :beyli byla otevřena v polovině března ve Varšavě a v Kolíně nad Rýnem. Do těchto studií se klienti mohou  online objednat na webu :beyli na první nezávaznou konzultaci. Tam během půlhodinového setkání získají 3D sken a model vlastních zubů. Personál jim také připraví ilustrační obrázky, jak budou zuby vypadat na konci procesu zubní korekce, a na počkání jim vyrobí první zkušební rovnátka.

 

Pokud klientovi rovnátka vyhovují, postará se o tvorbu jeho léčebného plánu (tedy simulace, jak se jeho zuby budou rovnat) tým zubařů a ortodontistů. Aby :beyli vyšlo cenově vstříc klientům s drobnějšími kosmetickými vadami, vytvořilo sadu tří tarifů v závislosti na délce léčby a složitosti případu – zcela jednoduše podle počtu zubů, se kterými je potřeba hýbat. „Díky tomuto opatření a možnosti platit v měsíčních splátkách se rovnání zubů rázem proměnilo z luxusní služby ve službu dostupnou opravdu všem,“ popisuje Kateřina Mikulková. V ceně tarifu jsou konzultace ve studiích, ale i se zubaři nebo ortodontisty, kteří s :beyli spolupracují. A samozřejmě také sada rovnátek, kterou si klient buď převezme u zubaře, nebo si je nechá doručit kurýrem rovnou domů.

O Creative Dock

Creative Dock vznikl v roce 2012 původně jako česká firma, která postupně expandovala do dalších evropských měst a v současné době provozuje pobočky v Berlín ě, Bratislavě, Budapešti, Kodani, Haagu, Mnichov ě, Praze, Varšavě, Curychu a Vídni. Společnost se specializuje na budování firem (start-upů) v oblastech fintech, insurtech, zdravotnictví, e-commerce a energetika, přičemž kombinuje vlastní metodiku s nejmodernějšími technologiemi a vizí zaměřenou na budoucnost. Součástí práce je také kvalifikovaný výzkum potřeb zákazníků prostřednictvím práce datových analytiků, což vytváří ideální prostředí pro růst a etablování začínajících firem.

 

V současné době má Creative Dock na kontě přes 47 společností, kterým pomohla na světlo světa. Mezi ty nejznámější patří například největší platforma pro poskytování úvěrů P2P v České republice Zonky, největší platforma pro sdílení automobilů ve střední a východní Evropě HoppyGo, revoluční online životní pojištění Mutumutu, online pojištění osobních věcí Cubiq, celofiremní databáze kontaktů Kontakto, platforma pro správu osobních údajů pomocí blockchainu Vetri se sídlem v Curychu, nebo SingleCase, což je online služba založená na cloudovém systému, která právním kancelářím umožňuje efektivně a odkudkoli spravovat advokátní spisy a poskytuje nástroje pro jednoduchou fakturaci a správu kanceláře.