Mladí designéři otevírají nové století tyčinky KOFILA

KOFILA míří do nového století v obalech talentovaných studentů grafického designu. Ti v návrzích představují svůj pohled na ikonické designové prvky v novodobém pojetí. Originální kombinaci jemné kávové náplně s mléčnou čokoládou lidé milují již 100 let. Nadčasová ikona patří mezi 5 nejprodávanějších tyčinek na trhu. V roce 2022 se jí v závodě Nestlé Zora Olomouc vyrobilo více než 20 milionů kusů. Od roku 2021 je navíc výhradně ze 100% udržitelně získávaného kakaa.

KOFILA inspiruje mladé umělce

Příběh o nadčasové chuti se začal psát v roce 1923. KOFILA okouzlila své příznivce nejen svou výjimečnou chutí kombinující čokoládu s jemnou kávovou náplní, ale také unikátním, typicky žlutým obalem z pera dvorního ilustrátora Orionu, tehdy 23letého Zdeňka Rykra, který se stal ikonickým. Stejně jako před 100 lety i nyní dává KOFILA šanci mladým umělcům.

  • Pavel Noga, vedoucí ateliéru Grafický design na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
  • Štěpánka Koutná, kreativní ředitelka grafického studia Yellow Shapes
  • Lumír Kajnar, grafický designér a absolvent Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
  • Stanislava Růžičková, business manažerka divize cukrovinek Nestlé
  • Eliška Soukupová, manažerka značky KOFILA

Studenti se ve svých návrzích inspirovali nejen spojením typického prvku tyčinky, kterým je káva a čokoláda, ale také původním designem od Zdeňka Rykra nebo vzory, které byly v době jejího vzniku populární.

KOFILA

KOFILA se navíc od podzimu roku 2021 vyrábí ze 100% udržitelně získávaného kakaa splňujícího standardy ekologické udržitelnosti, férového obchodu a dodržování lidských práv. Vyrábí se v olomoucké továrně Zora, která pro svůj provoz využívá zelenou energii a kde se jí v minulém roce vyrobilo více než 20 milionů kusů.

„KOFILA je krásným příkladem tradice, která přetrvává po generace. Do nového století vstupuje KOFILA v obalech vytvořených mladými designéry, kteří se ve svých návrzích inspirovali ikonickým obalem a dodali mu moderní nádech. Nadčasovost tyčinky symbolizuje její minimalistický tvar, stejně tak unikátní receptura spojující kávu a čokoládu, která je navíc od roku 2021 vyráběná ze 100% udržitelného kakaa,“ dodává Eliška Soukupová, manažerka značky KOFILA

Zdroj: Nestlé

Ilustrační foto