Mattoni 1873 poprvé uvádí na český trh značku Doritos. Oblíbené tortilla chipsy jsou od září k dostání v běžné obchodní síti ve třech příchutích. Uvedení Doritos na trh doprovází také masivní 360° komunikační kampaň.
„Intenzivní chuť, pořádné křupnutí “ – to jsou Doritos
„Intenzivní chuť, pořádné křupnutí “ – to jsou Doritos, celosvětově číslo 1 v kategorii tortilla chipsů. Produkty značky Doritos, jejíž název pochází ze španělského překladu pro „malé smažené zlaté věci“, se začaly prodávat v USA v roce 1966. Od svého uvedení na trh dobývají svět a dnes se prodávají ve více než 60 zemích. Doritos jsou kukuřičné chipsy typického trojúhelníkového tvaru, který je vyobrazený také v logu. Jsou vyhlášené svou vysokou kvalitou, neodolatelnou chutí, unikátní recepturou a zároveň ikonickými kampaněmi. Nyní si je konečně mohou vychutnat i čeští spotřebitelé.
Doritos
Doritos na český trh uvádí Mattoni 1873, výhradní výrobce a distributor značek firmy PepsiCo v České republice, Rakousku, Bulharsku, Maďarsku a na Slovensku. Společnost zde kromě nealkoholických nápojů značek Pepsi, Mirinda, 7UP, Schweppes, Gatorade, Mountain Dew, a dalších distribuuje také produkty značky Lay’s.
„Doritos tak doplní naše portfolio snacků na českém trhu. Tortilla chipsy skvěle se hodí ke sledování filmu, na party s přáteli či jako rychlá svačinka na cesty. Doritos jsou navíc dostupné ve 3 výtečných příchutích, ze kterých si vybere opravdu každý. Věříme, že díky své unikátní receptuře a vysoké kvalitě, si zde rychle najdou stejnou oblibu jako u spotřebitelů po celém světě,“ říká Jana Bílá, Business Development Manager Mattoni 1873.
Doritos jsou v Česku k dostání ve 100g balení ve 3 příchutích: Nacho Cheese, Sweet Chilli a Hot Corn.
Uvedení značky Doritos na český trh doprovází také masivní 360° marketingová podpora. Ta zahrnuje televizní a digitální kampaň, výraznou vizibilitu v obchodních řetězcích a outdoorovou reklamu na frekventovaných místech po celé republice.
Zdroj: Mattoni