
Výroky pilotů týmu Scuderia AlphaTauri po nedělním závodě
LIAM LAWSON (AT04-02, CAR 40)
ZÁVOD: POS. 9.
„Rád bych se ještě na pár Grand Prix připravil tak jako na tuto, ale samozřejmě, když dostanete příležitost, musíte se jí chopit oběma rukama. Upřímně, to je to, o co se snažím, a dnešek byl fantastický. Se závodem jsem spokojený a rozhodně jsem do něj dal všechno, protože si myslím, že jsme maximalizovali výkon vozu. Musím se podívat na start, protože to byly dva víkendy po sobě, kdy jsem ztratil pozice, takže nám to ztěžuje život. Po zbytek závodu jsme se vyhnuli problémům a udrželi ho čistý. Je to těžké, když bojujete o rychlost, snažíte se maximalizovat své nástroje a dostat z toho všechno, takže závod byl fyzicky náročný. Na konci dne jsem opravdu šťastný, že jsem získal dva body.“

YUKI TSUNODA (AT04-04, CAR 22)
ZÁVOD: DNF
„Za prvé, gratuluji Liamovi k zisku bodů, zejména proto, že poprvé v F1 v Singapuru si vedl dobře. Jsem velmi frustrovaný, protože se zdá, že jsme v posledních dvou závodech neměli čistý víkend, zejména poté, co tým přinesl do Singapuru masivní vývoj. Měl jsem dobrý start, ale v prvním kole jsem se dostal do kontaktu poškodil si bočnici, chladič a chladicí systém, takže jsem musel odstoupit. Je to frustrující a škoda, že jsem nebyl schopen dojet do cíle. Je mi velmi líto týmu, protože jsem nedostal příležitost vytěžit výkon a určitě je tu tempo na to, abych získal body, ale resetoval jsem se a odrazili jsme se zpět pro Suzuku.“
JODY EGGINTON (TECHNICKÝ ŘEDITEL)
„Jako obvykle nebyl Singapur přímočarý závod a po prvním kole jsme byli na jednom autě. Yuki, který musel odstoupit se zraněním po kontaktu bez vlastního zavinění, byl zklamáním, protože v pátečních dlouhých jízdách ukázal velmi silné tempo. Závod se brzy uklidnil a Liam jel ve vlaku aut za Haasem a čekal, až se otevře okno v boxech. Když vyjel safety car, stejně jako většina z nich jsme zajeli do boxů pro sadu tvrdých pneumatik. Nicméně, i když jsme se dostali před Hülkenberg, prohráli jsme s Piastrim a skončili ve stejném vlaku, který se posunul na bodovací pozice, když vozy, které zůstaly venku, konečně zajely do boxů. Od té chvíle Liam odváděl fantastickou práci při správě svých pneumatik, prováděl předjížděcí manévry tam, kde to bylo možné, a vracel konzistentní časy na kolo. Bránil se proti několika vozům a předvedl několik silných manévrů, aby se udržel na bodech a přivezl vůz do cíle pro velmi zasloužené první body F1. Všichni ve Faenze a Bicesteru pracovali naplno, aby tuto aktualizaci dodali, a dnešní bodový výsledek je dobrou odměnou za velké úsilí vynaložené v továrně na trati a piloty. Byl to velmi rušný víkend, ale všichni se těšíme na Japonsko a na další krok k získání výkonu z této aktualizace a aerodynamických dílů, které budou následovat.“
Zdroj: Scuderia AlphaTauri
Carlos Sainz vyhrál Grand prix Singapuru a ukončil sérii Red Bullu