
Výroky pilotů týmu Visa Cash App RB po sobotní kvalifikaci
DANIEL RICCIARDO #3
FP3 – NEJLEPŠÍ KOLO: 2:08,410, 14. MÍSTO, 5 KOL
KVALIFIKACE – NEJLEPŠÍ KOLO: (Q1) 1:55.451, (Q2) 1:54.682, 13. MÍSTO
„Dnes jsem se cítil dobře a myslel jsem si, že budeme lepší než třináctí. Jsem zklamaný z tohoto výsledku, ale spokojený s kvalifikací a tempem, které jsme měli, protože si obecně myslím, že jsme byli vozem Q3. V Q2 začalo trochu více pršet, takže jsme se rozhodli nastavit čas o něco dříve pro případ, že by se situace zhoršila. V té době jsme cítili, že to bylo dobré rozhodnutí a byli jsme schopni trochu zlepšit naše časy na kolo, ale nevyšlo nám to, protože déšť se dostatečně stabilizoval, když jsme byli v garáži, a všichni se dokázali zlepšit. Jsem spokojený se suchými podmínkami, které snad zítra budeme mít. Tady je to obvykle závod na jeden pit stop, ale s tím špatným počasím, které jsme dnes měli, může mít trať špatnou přilnavost, což by mohlo vytvořit závod se dvěma pit stopy. V takovém případě by se s touto strategií mohlo naskytnout více příležitostí.“

YUKI TSUNODA #22
FP3 – NEJLEPŠÍ KOLO: 2:09,444, 15. POZICE, 7 KOL
KVALIFIKACE – NEJLEPŠÍ KOLO: (Q1) 1:56,593, 18. POZICE
„Nebyla to pro mě normální kvalifikace, protože mám na zítřek penalizaci za výměnu motoru, takže to bylo o tom zajet kolo a zjistit, jak se vůz cítí. Vůz je úplně jiný než včera, takže bylo dobré se ujistit, že jsem se vším spokojený a nasbírat více dat. Společně zaměříme naše úsilí na zítřek, protože předjíždění v závodě nebude snadné, protože se zde často tvoří vlak DRS. Pokusíme se maximalizovat vůz a naši strategii, aby to fungovalo jako tým, a doufejme, že získáme nějaké body.“

JODY EGGINTON (TECHNICKÝ ŘEDITEL)
„Kvalifikace začala na vlhké trati, což znamenalo pneumatiky do přechodných podmínek, ale oba vozy při svých prvních jízdách zajely solidní časy v první desítce. Yuki se ve své druhé sadě trochu více trápil s rozdílnou přilnavostí v celém kole a v důsledku toho se neposunul, ale v každém případě bude kvůli změně pohonné jednotky startovat do závodu ze zadních pozic. Druhý průjezd byl dost dobrý na to, aby se Daniel dostal zpět do první desítky, ale někteří jezdci jeli později rychleji, což je frustrující, protože základní rychlost v těchto podmínkách byla pro Q3 dostatečná. Musíme pochopit, co jsme mohli udělat lépe, abychom si zajistili místo v Q3, ale nyní se soustředíme na závod a zítřejší zisk bodů. Střed pole bude pravděpodobně i nadále velmi těsný, takže se zaměříme na to, abychom oba naše vozy posunuli vpřed.“



Zdroj: Visa Cash App RB