Výroky pilotů týmu Visa Cash App RB před Velkou cenou Ázerbajdžánu
DANIEL RICCIARDO #3
„Těším se na Baku, je to pořádná trať a jako každý městský okruh musíte rychle najít limity. Vím, že tým ve Faenze na to tvrdě tlačil a těším se, až tento víkend vyzkouším novou podlahu. Bude to dobrá výzva, ale jsem si jistý, že můžeme odjet s nějakými body. Dobrá práce v Baku.“
Daniel Ricciardo (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool
YUKI TSUNODA #22
„Líbí se mi městská trať v Baku a její neobvyklý mix velmi dlouhé vysokorychlostní sekce od poslední pravotočivé zatáčky až po první zatáčku a opravdu ostré části přes staré město. V minulosti to našemu vozu vyhovovalo a dvakrát jsem skončil na bodech. Stěny jsou blízko, takže musíte být velmi přesní, i když pro letošní rok některé z nich přesunuli zpět a přidali otevřené části pro odstranění vozů, které zastaví na trati, takže to možná snižuje šance na safety car, který je zde obvykle docela běžný. Je to trať, která vás zaměstná, s velmi vysokým počtem změn převodů, stejně jako Singapur, který je další na řadě.“
Yuki Tsunoda (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool //
JODY EGGINTON (TECHNICKÝ ŘEDITEL)
„Velká cena Ázerbájdžánu se koná na městský okruhu v hlavním městě Baku. V kalendáři F1 je od roku 2016 a obvykle přináší vzrušující závody. Šest kilometrů dlouhý okruh představuje pro inženýry a jezdce dobrou kombinaci výzev, protože dlouhá rovinka vyžaduje dobrou aerodynamickou účinnost, protože auta mohou přesáhnout rychlost 345 km/h, zatímco 20 zatáček, které jsou převážně pomalejší, klade velké nároky na brzdný výkon a trakci. Okruh prochází ulicemi centra města včetně části ve staré čtvrti města a v tomto úzkém úseku trati přidává blízkost středověkých hradeb další rizikový faktor pro piloty. Tato vlastnost spolu s běžnějšími úseky okruhu lemovanými bariérami dělá z Baku jedno z technicky nejnáročnějších v kalendáři F1 a může také poskytnout trochu více nepředvídatelnosti! Náš testovací program pro tento závod bude velmi nabitý, protože kromě běžného nastavení a práce s pneumatikami, které provádíme na každém závodě, máme také naplánováno několik důležitých testů, abychom se naučili více a optimalizovali vozy s ohledem na nový podlahový balíček, který jsme poprvé testovali v Monze. Pokud jde o souboj ve středu pole, zůstává velmi těsný a my se nadále soustředíme na to, abychom z našich vozů vytěžili maximum s cílem bojovat o body s oběma našimi jezdci.“
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.
Tato stránka používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam soubory cookie. Jejím používáním s tímto vyjadřujete souhlasOk