Scuderia AlphaTauri oznámila nové partnerství s ICM.com, britským globálním poskytovatelem finančních služeb.

ICM.com je mezinárodní online devizová (FOREX) a obchodní společnost zabývající se CFD obchodováním, která působí globálně, podobně jako Scuderia AlphaTauri, jež bude v sezóně 2021 Formule 1 soutěžit ve 23 závodech. Nový vztah, který začne na  Velké ceně Monaka, vstupuje do prvního roku partnerství.

Partnerství Scuderia AlphaTauri a ICM.com

Partnerství se společností Scuderia AlphaTauri urychlí  strategii povědomí o značce ICM.com prostřednictvím marketingových kampaní napříč sociálními a digitálními platformami týmu. Kromě toho se prominentní značka objeví na řadě míst; oba piloti budou mít logo na závodním oblečení a týmové soupravě, stejně jako značka bude viditelná v prostředí garáže a na AT02.

FRANZ TOST, Scuderia AlphaTauri Team Principal uvedl:

„S potěšením oznamuji partnerství se společností ICM.com, která stejně jako Scuderia AlphaTauri každodenně působí v globálním měřítku. Jako tým, který soutěží na mezinárodním šampionátu, jsme denně vystaveni transakcím FOREX, což je jedna z klíčových kompetencí ICM.com. Je skvělé přivítat do našeho týmu takovou společnost zaměřenou na budoucnost a těšíme se, až budeme v této sezóně budovat pevné vztahy. “

„Těší nás, že můžeme vstoupit do světa Formule 1 s tímto týmovým partnerstvím – nejvyšší třídou závodů monopostů, která se odlišuje jak svými vozy tak fenomenálními rychlostmi. Díky sledovanosti téměř 2 miliard televizních diváků a vysoce angažované fanouškovské základně přidá partnerství se společností Scuderia AlphaTauri významnou hodnotu strategii povědomí o značce ICM. Se závody ve 23 zemích je Formule 1 skutečně globální platformou v souladu s globální vizí ICM, která v současné době zahrnuje více než 20 zemí. “ komentoval SHOAIB ABEDI, zakladatel a generální ředitel ICM.com.

 

ICM

ICM je britský globální poskytovatel finančních služeb nabízející přístup k nejrůznějším obchodním produktům, včetně měn, komodit a akcií pro retailové a korporátní klienty. Značka ICM.com vznikla v roce 2009 ve Velké Británii a rychle se rozšířila po celém světě s místními pobočkami ve Velké Británii, Evropě, Asii, Latinské Americe, na Středním východě a v dalších regionech.